Емил Максимов: С Fibank сме партньори от 18 г., цялото ни развитие е финансирано от тях

https://www.24chasa.bg/novini/article/7112162 www.24chasa.bg

“Камакс” прилага японска методология за ефективност

Фирма “Камакс” е създадена през 1994 г. в партньорство с производители на щори от Чехия. Започва с един модел щора с трима работници.

Сега компанията е с над 90% българско участие, в нея работят 186 души, произвежда над 100 модела щори и сенници в 1154 цвята. Нашата сила е в способността да произвеждаме иновативни и висококачествени продукти, които присъстват в хиляди домове и търговски сгради в България и по света, обясняват от “Камакс”.

Продукцията се реализира на вътрешния и на международния пазар. Фирмата има партньори и дистрибутори в 153 населени места в страната, както и в Германия, Англия, Франция, Белгия, Холандия, Гърция, Румъния, Малта и Македония. Продукти на “Камакс” има в някои от най-престижните нови сгради в столицата като “Капитал Форт”, VERTIGO Business Tower, Национална галерия за чуждестранно изкуство, офис сграда “Експо 2000” и др.

“Камакс” е партньор със световни лидери в производството на слънцезащитни продукти като Hunter Douglas, Somfy, PARA, Louvolite, Albayrak Tente, “Флорос”, Stin, “Вюрт”, “Евро Стил ММ”. Работи и с фирми от Гърция, Турция, Полша, Чехия, Китай.

“Камакс” първа в своя бранш в партньорство със Somfy (Франция) внедрява моторизация и автоматизация на задвижванията чрез компютър или мобилен телефон.

През 2015 година “Камакс” стартира работа по нов дългосрочен проект - програма “20 ключа” по японски модел, насочена към цялостно подобряване на оперативната ефективност и качеството на работа.

През февруари 2004 г. “Камакс” е сертифицирана по международния сертификат за качество ISO 9001.

Основателят на фирмата Емил Максимов казва, че най-трудно в тази дейност е, че всеки клиент е със своите индивидуални желания. Създаването на продукт изисква усилия и време. Създавайки едно хубаво вино, впоследствие можеш да го продаваш дълги години на милиони клиенти, докато в производството на нашите продукти усилията са насочени да задоволиш очакванията на всеки един отделен клиент, казва бизнесменът.

Максимов допълва, че успехът за него е усещането, че вървиш по възходяща линия. И в бизнеса, както и в живота, имало върхове и спадове, но когато погледнеш назад във времето и видиш от къде си започнал, като видиш хората, които са ти повярвали и още вървят с теб, като усещаш признанието и любовта на стотици хиляди клиенти, нямало как да не се радваш, че си успял.

Във фирмите на “Максгруп”, към която е “Камакс”, работят вече около 300 служители и работници. Най-голямото признание било любовта и уважението на служителите и работниците.

През 2017 г. “Камакс” получава наградата “Златна мартеница” от конкурса за най-добра българска фирма, проведен ежегодно с подкрепа на Fibank.

Това е и радващо, и задължаващо, казва Максимов. А за следващите три години “Камакс” има три амбициозни цели - развитие на производствената програма, на техническите възможности и за нови изделия и нови пазари. За тази цел фирмата ще инвестира над 2 мил. лв. със съдействието и финансирането от Fibank.

Ще се акцентира и върху подобряването на условията и квалификацията на работниците и служителите.

“Избрах да правя бизнес в България, защото това е най-нормалното - да работиш в родината си, да отдаваш силите си за развитие на България, на града в който живееш, на хората, които са повярвали и вървят след теб. Много е тъжно, когато виждаме в последните години много млади хора да напускат България, за да търсят реализация в други страни. Освен за страната ни това се превръща в сериозен проблем и за нас, работодателите”, казва Максимов.

И допълва, че Fibank е повече партньор, не само финансова институция. Партньорските отношения се чувствали от най-ниското ниво служители до ниво директори. Коректното отношение на банката проличало най-много във времето след 2009 г., когато редица фирми изпитвали сериозни затруднения.

“Срещал съм много разбирателство и при развитието на “Камакс” и на другите фирми от група “Максгруп”. Освен че са много креативни и открити за всички нови идеи, голямо предимство на Fibank e и че е изцяло българска банка. Това я прави много активна и с бързо вземане на решения. Работил съм и с други банки, но партньорството ми с Fibank остана най-трайно и най-ползотворно. Цялото развитие в “Камакс” е финансирано от Fibank”, казва Максимов.

 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,