Антония Бойкова, съосновател и управител на фирма Aqugold 3: С помощта на Fibank успяхме да спечелим доверието на Google

https://www.24chasa.bg/novini/article/7135336 www.24chasa.bg

Компанията е специализирана в уебмаркетинга

 

Българска компания за уебмаркетинг успява да спечели доверието на Google. Благодарение на ефективността, която предлага, Aqugold 3 успява да изгради взаимноизгодни партньорски отношения с технологичния световен лидер.

“Имаме привилегията и удоволствието да работим с персонален асистент в централата на Google, с който успешно планираме и оптимизираме рекламни кампании за нашите клиенти. Защото ние вярваме, че клиентът заслужава най-доброто”, разказва Антония Бойкова, съосновател и управител на фирма Aqugold 3. Основната ѝ дейност са маркетинг услуги, специализирана е в уебмаркетинг. Клиентите са от различни краища на света, сред тях има сайтове, които предлагат разнообразни стоки и услуги.

“Ефективно изграждаме и развиваме позициите на всеки един бизнес в интернет средата”, казва Бойкова. И обяснява, че компанията ѝ се грижи за позиционирането на уебстраниците в търсещи машини, развитието на тяхната посещаемост и надграждане на ползваемостта им. Aqugold 3 борави с инструмента пъблик рилейшънс, благодарение на който асистира на клиенти “в посока на адекватното вплитане на нуждите на техния бизнес в социалната среда”.

“Така намираме допирни точки с конкретните интереси на целеювите публики чрез средствата за масова комуникация, електронни медии и facebook”, обяснява бизнесдамата.

Дава пример с 1900 г., когато Никола Тесла заиграва с идеята за “световна безжична система”, която става факт през 90-те години и променя из основи живота и бизнеса на милиарди хора по света.

“Идентифицирайки растящата нужда на пазара от интернет услугите, които предлагаме, насочихме усилията си към цифров маркетинг, а конкуренцията приехме като полезен стимул за растеж и вдъхновение. Все повече компании разбраха, че инвестицията в техния облик е дълготраен, бих казала вечен актив, който ще бъде техният най-верен съюзник и ще се превърне в знаменосец на тяхната марка за клиентите”, убедена е Бойкова.

Сред плановете на компанията е да разшири дейността си с умерени темпове, както гласи латинският израз Festine lente, или “Бързай бавно”. Действат така, защото главен приоритет за екипа е да подобрява качеството на услугите и да постига стабилност на резултатите.

Можем да смятаме, че те са добри, след като чуем оценката на клиента и видим успеха му, казват от Aqugold 3.

Държат на технологичното обучение на кадрите, но разчитат и на личната мотивация на хората. Ако чакаш някой друг или нещо да те мотивира, значи лесно ще се провалиш пред първото предизвикателство, смятат от компанията.

Предизвикателство за тях в началото е да установят, че по-често хората не знаят какво искат, клиентите - също.

“Световните пазари се променят ежеминутно повлияни от обективни и субективни фактори - същински пример за “ефект на пеперудата” Butterfly Effect, или “код на хаоса”. Като истински метеоролог Едуардо Лоренц предположил, че размахването на крилата на пеперудата някъде в Сингапур може да стане причина за възникването на мощно торнадо в Северна Каролина”, казва Бойкова.

Според нея не можеш просто да питаш потребителите какво желаят и да опитваш да им го предоставиш.

“Просто защото до времето, в което ще сме го създали , те ще искат нещо ново”, обяснява бизнесдамата.

По този начин възникват и главната цел и мисията на компанията - без помощта на фокус групи да съумее правилно да идентифицира нуждите на клиентите.

“Останах впечатлена, когато служител на Fibank ми представи бизнеспрограмата Smart Lady, която е специално създадена да обслужва интереса на всички дами, които заемат ключови позиции в бизнеса. Интересното тук е, че Smart Lady включва и VIP пакет медицинска застраховка “Здраве” от “FiHealth Застраховане” за сметка на банката, който осигурява превенция, защита и спокойствие на жените предприемачи. Лично аз се възползвах от застраховката “Здраве” от FiHealth и останах очарована от нивото на обслужване в медицинския център на FiHealth, в който извършиха профилактични прегледи, съобразени със световните здравни стандарти. Досега не знаех, че в България можеш да отидеш само на едно място, в случая във Fibank, и да се погрижат изцяло за теб - както за финансите и бизнеса ти, така и за личното ти здраве”, казва Бойкова.

И допълва, че от банката са успели да уловят нуждите на съвременната и заета жена и са създали програма, която по фин и безпогрешен начин да им служи по пътя към успеха.

"Отношенията ни с Fibank бих описала като изключително ползотворни. Екипът им е изграден от коректни професионалисти, които винаги са на разположение, за да асистират в банковото обслужване. Фактът, че банката е българска, също допринася за доверието, което генерира у нас. Смело мога да заявя, че пакетите им от персонализирани финансови услуги са без конкуренция на българския пазар", казва тя. 

Според не успехът е изключително субективна и променлива величина:

"За мен в личен и глобален план успехът е състояние на духа и означава да развиеш високо ниво на съзнание, да си намерил хармонията и музиката вътре в себе си и да откриеш мястото си в големия оркестър на живота. Успехът не трябва да се преследва на всяка цена. Той търси уютно място, където да остане. Тук ще цитирам Уинстън Чърчил: “Успехът не е константа, провалът не е фатален, важен е ентусиазмът”. Заради това вярвам, че за да успееш, трябва да предизвикваш себе си и да излезеш от зоната си на комфорт, да не се отказваш никога, да не приемаш нещата лично и да не приемаш “не” за отговор. Важно е да си добър визионер в областта си, подобно на Томас Едисън, който не се е заел да подобрява светлината на свещта, а е създал електрическата крушка"

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

От неловка среща очи в очи с бившия си любовник, който едва не я прати в гроба, се спаси красавицата Симона Тодорова! Тя можеше да се появи вчера в Бургаския окръжен съд на разпоредителното заседание срещу душманина си Михаил Станчев, но не намери сили да го стори. Това не попречи на младата дама да поиска от някогашната си тръпка 70 бона

Славата на българския спорт обсъдиха насред улицата топжурналистът Крум Савов и бившият президент на "Левски" – София, Томас Лафчис, видяха топпапараците на "България Днес". Легендарният вратар от близкото минало и Савов кахърно дискутираха драмите в родния футбол и гръмотевичните падения на българските национали на зеления килим.

Дегизирана на шопинг. Така топпапараците на "България Днес" изловиха певицата, дизайнер и текстописец Ваня Щерева. Русата авторка си напазарува, без да бъде разпозната от фенове, в столичен магазин, тъй като се бе скрила зад шапка с козирка, дълъг черен панталон и бяла риза, закопчана почти до брадичката.