Включете се в „Дигитален маркетинг с кауза 2018“

https://www.24chasa.bg/novini/article/7153003 www.24chasa.bg

Благотворителният семинар ще се проведе в гр. София на 29 ноември

На 29.11.2018г. в гр. София ще се проведе благотворителната обучителна академия „Дигитален маркетинг с кауза 2018“. Събитието е насочено към маркетинг специалисти и decision-makers, като има за цел да запознае аудиторията с някои от най-основните и важни канали в дигиталния маркетинг.

В рамките на 6 часа, опитни специалисти от екипа на една от най-големите агенции за дигитален маркетинг в България – Адвъртайз БГ, ще запознаят всички желаещи да участват не само с някои от най-вълнуващите, но и с най-ефективните нови технологии от света на пърформънс, социалните медии и Conversion Rate Оптимизацията (CRO). Също така ще бъдат разкрити изпитани добри практики за управляване на страници и рекламни кампании във Facebook, Instagram, Google Ads, CRO и Analytics.

Всички събрани средства от събитието ще бъдат дарени за лечението на близнаците Божи и Марти. Те са диагностицирани с детска церебрална парализа и се нуждаят от операция на гръбначния стълб, която да премахне мускулния спазъм - селективна дорзална ризотомия, която не се практикува в България.

Момчетата са одобрени за операция в болница "St. Louis Children's Hospital", гр. Сейнт Луис в САЩ, но сумата необходима за операцията е непосилна за семейството им. Можете да научите повече за Божи и Марти на страницата на дарителската кампания, организирана от техните родители - Цветелина и Тихомир: https://helpkarma.com/campaign/pomosht-za-boji-i-marti-191

Благотворителната академия ще се проведе в Advertise Training Room. За да бъде заявено участие, е нужно да бъде внесено дарение в размер на минималната сума от 125 евро към HelpKarma. На официалната страница на „Дигитален маркетинг с кауза 2018“ можете да откриете пълна информация за лекторите, темите и програмата на събитието: https://advertisebg.com/seminars/seminar9/

Събитие от подобен мащаб се организира за втори път от Адвъртайз БГ. През 2016г. в благотворителния семинар за дигитален маркетинг „Digital Marketing Starter Pack“ взеха участие повече от 30 души. Тогава всички събрани средства бяха дарени на МЦ „Деца с проблеми в развитието“ за закупуване на система за био- и неврофидбек тренинг. Това е метод, който дава възможност за корекция на определени физиологични функции. Прилага се успешно при рехабилитацията и обучението на деца с двигателни дефицити в резултат на увреждане на централна и периферна нервна системи, с когнитивни и поведенчески проблеми – хиперактивност, дефицит на вниманието, аутизъм, епилепсия и различни обучителни трудности.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Обичаш с мен да залиташ, загатва новата звезда Sarah Един от тарторите на ЦСКА и националния отбор по футбол Николай Бодуров стана скрит герой в песен. Фолкфурията Sarah посвети първото си хитово парче "Любов или не" на защитника, научи "България Днес" от свои източници. Сексапилната блондинка е най-новата звезда в телевизията на Митко Пайнера -

Капитанът на "Берое" Мартин Райнов е сред най-опитните футболисти в тима, въпреки че е на 26 години. Той ще изведе с лентата своя отбор в мача с "Левски" утре. Двата отбора и ЦСКА-София спорят за квотите за Лига Европа. Райнов бе пред трансфер при "сините" през лятото, но той пропадна в последния момент.

Иван Златарев играл представления пред изумени лекари Бащата на кака Лара - актьорът Иван Златарев, е претърпял инсулт! 79-годишният артист бил приет преди дни в Трета градска болница в столицата. За радост мозъчният удар бил исхемичен, което не навредило по никакъв начин на говора и ума му. За изумление на кака Лара и на лекарите ударът не