В ежедневието ни постоянно се налага да търсим услугите на надежден автомонтьор, добър лекар или пък препоръчан ресторант. Отношенията ни с банките не правят изключение. При избора на обслужваща банка държим на ясните и добри условия, на качественото обслужване. Не искаме да чакаме на опашки и да сме зависими от работното време на клона, защото времето е ценно.
Светлозара Сиракова, ръководител „Бизнес отдел - Физически лица” в ПроКредит Банк, изтъква основните причини, които определят финансовата институция като надежден и подходящ партньор, на който можем да поверим спестяванията си.
Европейска сигурност и стабилност
ПроКредит Банк България е част от международна група банки, собственост на базирания във Франкфурт ПроКредит Холдинг, с основни акционери немски и световни инвеститори – Zeitinger Invest, KfW (Немската банка за развитие) и IFC (част от групата на Световната банка). Всички банки в групата са специализирани изцяло в обслужването на малки и средни предприятия и на физически лица, следвайки най-добрите европейски практики. Повече от 18 години ПроКредит Банк е изборът на динамично развиващите се предприятия в България заради стабилните си финансови резултати и доказан опит в предоставянето на цялостно банково обслужване.
„Ние вярваме, че доверието в една институция е от огромно значение най-вече когато става въпрос за спестявания. Клиентите поверяват личните си средства на банка, в която виждат на първо място сигурност и прозрачност както в нейната собственост, така и в ежедневната си работа с нея“, коментира Светлозара Сиракова.
Подкрепа на малкия и среден бизнес
ПроКредит Банк предоставя финансови услуги на малките и средни фирми в България, като по този начин подкрепя развитието на страната. Вложителите на банката могат да са сигурни, че парите им са активни в икономиката, предоставени като финансиране на проекти с ясна и смислена цел.
„Клиентите ни са предприятия, които инвестират в нови работни места, в развитие на технологиите, в производство и земеделие, в износа на български продукти. Ние ги познаваме добре, партнираме в новите им начинания и държим на коректните взаимоотношения. Знаем колко важно е за тях бизнесът им да е успешен и конкурентноспособен. Затова подкрепяме техните проекти за подобряване на енергийната ефективност и предлагаме много добри условия на всяка фирма, която се нуждае от финансиране, за да развива бизнес, ангажиран с проблемите на околната среда. Портфейлът ни от зелени кредити, чрез които банката подпомага екологично отговорните проекти, представлява вече 24% от всички инвестиционни кредити“, подчертава Светлозара Сиракова.
Лесни и удобни услуги
ПроКредит Банк предлага на клиентите си възможността да управляват от разстояние не само парите си по разплащателна сметка, но и спестяванията си.
„Спестовна сметка FlexSavе е безсрочна и не изисква поддържане на минимална сума. По нея физическите лица и фирмите могат да прехвърлят средства от и към разплащателната си сметка чрез интернет банкиране. Достъпът е 24 часа 7 дни в седмицата, без необходимост от допълнителна инсталация на подписи, сертификати или други софтуери“, отбелязва Сиракова. По този начин клиентите разполагат със средствата си, когато пожелаят, и същевременно получават допълнителен ежемесечен доход при едни от най-добрите условия на пазара.
Информирани решения
Яснотата е ключов фактор при избор на банка, в която да спестяваме. Това означава да знаем в какво са инвестирани средствата ни, какви такси дължим и каква доходност получаваме. „Ползите от една спестовна сметка не се определят само от лихвения й процент, но и от възможността да оперираме с нея, без това да води до начисляване на допълнителни такси или до загуба на натрупаната до момента лихва. Например чрез сметка FlexSave клиентите имат свободата да заделят средствата, от които не се нуждаят, като същевременно разполагат с тях винаги когато им се наложи, без да губят начислената лихва“, обръща внимание Светлозара Сиракова. Тя уточнява, че FlexSave е освободена от всякакви такси, без значение каква е наличността по нея.
Достъпност
Всеки от нас като потребител иска да получава достъпни и разбираеми услуги, така че бързо да направи избора си. „Днес все повече клиенти извършват ежедневните си банкови операции през мобилни устройства и компютри. Посещават банковия клон само когато се нуждаят от консултация за своите спестявания или при нужда от финансиране. Затова те могат да разчитат на отлично подготвените ни служители в офиса и в Контактния център на банката. Целта ни е клиентите на банката да комуникират с нас лесно и бързо, да получават интуитивни и полезни услуги, независимо къде се намират“, изтъква Светлозара Сиракова.
Публикацията е изготвена със съдействието на ПроКредит Банк България ЕАД