Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна

https://www.24chasa.bg/novini/article/7230756 www.24chasa.bg
Божана Кацарова създаде първата у нас агенция за реклама на храна. СНИМКА: АРХИВ

Sick juice е името на първата у нас рекламна агенция за храна (Food marketing агенция). Създават я Божана Кацарова, станала победител в третия сезон на кулинарното шоу “Мастършеф”, и Николай Ванчев, работил като творчески директор в няколко рекламни агенции, сред които “Публисис София” и “Хавас груп - България”. Освен комуникационни услуги нишовата агенция предлага и организиране на събития, кетъринг, студио за заснемане и стайлинг на храна. Целта ѝ е да създава рекламни кампании с фокус върху храната и напитките.

Агенцията има амбицията да предлага усилията си и в Западна Европа. Сред първите й клиенти у нас е фондация “Пловдив 2019”, с която си партнират за организирането на събития.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Новите шефове в "Левски" ще продължат с крутите мерки, за да оправят финансовото състояние на клуба. Следващата крачка ще е намаляването на бюджета за заплати на първия отбор, научи "България Днес". Очаква се той да бъде орязан с 1/3 спрямо сегашния. Това ще стане чрез постепенна подмяна на многото чужденци с българи,

Бившият на Мая Илиева - Николай Иванов-Шванца, се спасява от софийския студ с руска ушанка. Варненският кримигерой, който от известно време се подвизава в Кипър, се появи вчера в спецсъда за делото срещу него с топла сибирска шапка, видя "България Днес". Вероятно ниските температури у нас не понасят на спрягания за плейбой,

Николо Заниоло премина в "Рома" това лято и вече успя да спечели феновете на тима с изявите си. И въпреки това всички в Рим говоря не за 19-годишния халф, а за неговата майка. Франческа Коста се оказа голямата звезда на трибуните по време на мачовете на тима. Внимание й обръщат всички - блогове, сайтове, вестници.