Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark

https://www.24chasa.bg/novini/article/7230761 www.24chasa.bg
МИЛЕНА ТАШЕВА СНИМКА: НЕВЕНА РИКОВА

Милена Ташева - книжен блогър и дългогодишен пиар специалист в областта на книгоиздаването, е новият партньор в дигиталната агенция BookMark. Тя ще поеме стратегическото развитие на компанията в издателския сегмент, докато създателят ѝ Александър Кръстев ще отговаря за проектите в технологичния и културния сектор. От 2014 г. досега Милена Ташева беше пиар мениджър на издателство “Софтпрес”, което вече е един от основните клиенти на BookMark. Сред останалите ѝ клиенти са още няколко издателства – “Локус”, “Парадокс”, “Будлея”, “Хартиен свят”.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Новите шефове в "Левски" ще продължат с крутите мерки, за да оправят финансовото състояние на клуба. Следващата крачка ще е намаляването на бюджета за заплати на първия отбор, научи "България Днес". Очаква се той да бъде орязан с 1/3 спрямо сегашния. Това ще стане чрез постепенна подмяна на многото чужденци с българи,

Бившият на Мая Илиева - Николай Иванов-Шванца, се спасява от софийския студ с руска ушанка. Варненският кримигерой, който от известно време се подвизава в Кипър, се появи вчера в спецсъда за делото срещу него с топла сибирска шапка, видя "България Днес". Вероятно ниските температури у нас не понасят на спрягания за плейбой,

Николо Заниоло премина в "Рома" това лято и вече успя да спечели феновете на тима с изявите си. И въпреки това всички в Рим говоря не за 19-годишния халф, а за неговата майка. Франческа Коста се оказа голямата звезда на трибуните по време на мачовете на тима. Внимание й обръщат всички - блогове, сайтове, вестници.