„Сяоми" ще превзема европейския пазар

https://www.24chasa.bg/novini/article/7238871 www.24chasa.bg
Снимка: bulgarian.cri.cn

Китайският производител на смартфони „Сяоми" (Xiaomi) заяви вчера, че се стреми да стане номер едно или две в Европа, тъй като си е поставил за цел да разшири присъствието си на задграничния пазар на фона на растящата конкуренция със съперници като Хуауей.

Основателят и главен изпълнителен директор на „Сяоми" каза, че искат да са сред първите доставчици в една или две европейски държави и като начало са избрали Испания и Франция за свои основни дестинации, информира bulgarian.cri.cn.

Износът на базираната в Пекин компания за Западна Европа се е увеличил с 386% на годишна база през третото тримесечие на 2018г., сочат данните на компанията за пазарни анализи „Canalys".

„Сяоми" се опитва да привлече повече чуждестранни потребители, тъй като пазарът в Китай достигна точката на пренасищане. От юни до септември компанията бе на четвърто място по отношение на продажбите, докато международните ѝ приходи се увеличиха със 112,7% на годишна база. „Наши продукти се предлагат в над осем държави и региона. Имаме планове в бъдеще да влезем в Африка и Близкия изток.", каза Лей.

В четвъртък „Сяоми" официално представи новата си независима марка „Редми"(Redmi), която според анализаторите е ключов конкурент на „Хонор"(Honor), една от двете марки на Хуауей.

Смартфоните „Редми" са с ниска цена, докато „Сяоми" ще се фокусира върху по-висока класа, каза Лей.

Според Лу Уейбин, който отговаря за бизнеса на „Редми", каза, че „Сяоми" ще се постарае да предложи на своите клиенти по-качествени продукти на конкурентна цена, а „Редми" също ще даде своя принос за разширяването на компанията в чужбина.

„ „Редми" е вече много популярен на пазара в страни като Индия, но за Европа са необходими повече усилия, където потребителите предпочитат устройства с по-високо качество", твърди главният изпълнителен директор на уебсайта Cctime.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Кой е казал, че министрите не могат да са модерни и в крак с времето?! Доказателство за това е бившият служебен министър на културата Петър Стоянович. За да се разходи из столицата, той сложи шармантни слънчеви очила, видя "България Днес". Аксесоарът е с тигрови щампи и е тип "котешко око". Въпреки че този вид цайси са считани за женски модел,

"Левски" изпусна шанса да си върне един от най-успешните и обичани от феновете чужденци Дарко Тасевски. И то без пари. Той до последно чака обаждане от "сините" и след като не получи такова, ще подпише със "Славия". Халфът е свободен агент от ноември. Тогава договорът му с тайландския "Хонкаен" изтече.

Бурните ветрове продължават, махнете саксиите от терасите КОЙ Е ТОЙ Симеон Матев е синоптик и климатолог. Роден е на 19 август 1976 г. Завършил е Софийския университет "Св. Климент Охридски" със специалност "Хидрология и климатология". Работи в TV-MET, първия частен метеорологичен офис у нас, и телевизия "България он ер".