24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през декември

https://www.24chasa.bg/novini/article/7241805 www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" има ръст 8.19% за декември, а за годината - 33.23%. При мобилният m.24chasa.bg ръстът е по-голям - съответно 14.94 и 70.64%

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтове, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за декември.

8,19% ръст при уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" за месец декември, а на годишна база ръстът е 33,32%, показват данните. При мобилният m.24chasa.bg ръстът е по-голям - съответно 14.94 и 70.64%.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече над 27 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през декември, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 351 452  уникални посетители през периода. 347 245 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 088 358 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 18 884 181 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 18.43% на месечна база, а на годишна - 134.77%.  bgdnes.bg - 6.91% на месечна база, на годишна - 105.67m.bgdnes.bg е с ръст от 13.40% на месечна база, а на годишна с 165.75%, bgfermer.bg - 51,95% на годишна база, dotbg.bg - 2,87 на месечна база и 311,65% на годишна, mila.bg - 14,51% на месечна база и 46,10% на годишна, mama24.bg - 23,85% на месечна база и 82,17% на годишна, hiclub.bg - 44,40% на годишна база и 138,88% на годишна, 24zdrave.bg - 27,34% на месечна база и 162,84% на годишна, m.24zdrave.bg - 40,72% на месечна база и 310,17% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Паметник на Васил Левски е издигнат в карловското село Мраченик, където ятаци са криели Апостола! Навръх годишнината от гибелта на героя скулпторът Ангел Каравланов извая образа на героя и постави бюста в центъра на родното си село. "Прабаба ми ми е разказвала как нейни близки хора от Мраченик са криели Апостола в къща близо до центъра.

Шеметна вакханалия спретна Криско по време на турнето си в САЩ в помещение, приличащо на изоставен склад за зеленчуци. Изявата му в Лас Вегас се превърна в диво парти с полуголи почерпени мъже, бесни чалга хитове и буря от летящи салфетки, разказаха пред "България Днес" свидетели на щурата забава. Присъстващи на представлението го оприличават

Николета Лозанова варди тузарския си джип от паяци, докато шофьорът й търчи по задачи в центъра на София, видя "България Днес". Решила да спести някой лев от такса за синя зона, Николета не мръдна от автомобила. Докато бдително оглеждаше за служители на общината, тя бясно въртеше телефонни разговори, които, видно от усмивката й,