170 електронни магазини обявени в НАП
18.01.2019 15:51; 24 часа онлайн170 електронни магазини вече са обявени в НАП, съобщават от приходната агенция. Търговците, които използват собствени, наети е-магазини или публично достъпни онлайн платформи за продажби са длъжни да подадат информация за това пред Национална агенция за приходите до 29 март 2019 г. Изискването е валидно за лицата, които и в момента осъществяват е-търговия, а търговците, които занапред ще използват електронен магазин, трябва да изпратят данни за него преди да стартират дейността си.
Подаването на информация става само по електронен път чрез портала за е-услуги на НАП, като е необходим електронен подпис. Изискването важи за физически и юридически лица, които извършват продажби по интернет по занятие, т.е. не засяга гражданите, които инцидентно са продали свои лични вещи, допълват от приходната агенция.
Допълнителна информация за изискванията към е-търговците може да се получи на телефона на Информационния център на НАП 0700 18 700.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Започна втори оглед в къщата на четворното убийство в Нови Искър
-
Бургаските пристанища са затворени заради мъгла
-
Суперлуната на 2019 г. е днес
-
Три са вече жертвите на експлозията в Кайро
-
Ариана Гранде оглави "Билборд"за албуми със стрийминг рекорд
-
Пенсионерка дари всичките си спестявания за паметник на Васил Левски
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.
-
9 сигнала, че в тялото ни има тромб
-
Грипът отминава, но в безопасност ли сме?
-
Йорданка Христова: Не страдайте за невърната обич. Не е била сродната ви душа
-
Д-р Асенов: Големият полип за 10 години става рак на дебелото черво
-
Идеи, които ще направят кухнята оригинална
-
Как влияят компютърните игри на децата