Китай е изнесъл общо 97 милиона телевизора през 2018 г., което е с 21% повече, въпреки ескалацията на търговските търкания, заяви Пън Дзянфън, заместник-генерален секретар на Китайската мрежа за видео индустрията. В страната са продадени 47,7 милиона телевизора, което е с 0,5% повече на годишна база, добави той, цитиран от bulgarian.cri.cn.
Според доставчика на интелигентни решения за дома за големи данни All View Cloud (AVC), Китай е произвел 160 милиона телевизора през 2018 г., което е 70% от световните доставки.
Въпреки че страната отбелязва леко увеличение на продажбите на вътрешния пазар, оборотът от търговията на дребно е спаднал с 8,6%. Цените на основните продукти в индустрията също са намалели, което е довело до по-нисък марж на печалбата и растящ натиск за компаниите, каза Джу Юанюан, директор на отдела за електронни продукти на AVC.