Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие

https://www.24chasa.bg/novini/article/7274645 www.24chasa.bg

За трети пореден път на 14 февруари, 2019 г. в София, маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” отваря врати за местни, регионални и световни маркетинг експерти, които да предадат знания и да обменят опит за развитието на индустрията в предизвикателствата на дигиталната икономика. Събитието тази година е с основна тема – “Embracing Disruption”.

“Dentsu Digital Camp” ще събере отново на едно място над 650 професионалисти и лидери на мнение от медия индустрията, както и представители на някои от най-прогресивните компании в регионален и глобален мащаб, които ще представят своите решения за превръщането на разрушителната сила на трансформацията в средство за устойчиво бизнес развитие.

Събитието ще акцентира върху ключови елементи за успеха в дигиталната икономика като използването на данни и технологии за създаване на истинско потребителско изживяване, значимостта от качествено съдържание и базираният на хора маркетинг. Програмата ще покрие теми като максимизиране на креативността в дигиталния свят; доверието в дигиталната икономика; стратегии, базирани на мобилни устройства и видео съдържание; измерване на значимите индикатори за представяне; създаване на култура, базирана на данните; връщането на контрола върху дигиталното пространство чрез програматик решения; разказването на оригинални истории като средство за създаване на дългосрочни отношения и създването на дигитална икономика, която работи за всички.

Сред основите лектори на “Dentsu Digital Camp” тази година ще са Глобалният Изпълнителен директор на Isobar – Джийн Лин; Глобалният Директор за иновации и съдържание на Vizeum – Тиа Кастаньо; Глобалният Директор Социално Въздействие на Dentsu Aegis Network – Ана Юстън; Директорът на Програматик дизивята на Dentsu Aegis Network Холандия – Кристчън де Смит; Глобалният Стратегически директор на iProspect – Дан Хейгън; Главният Директор Съдържание на John Brown Media – Мат Потър; търговският партньор на Facebook за Централна и Източна Европа – Рустам Зиганшин; Дигиталният анализатор на Outfox – Йохан Йохансон; Регионалният мениджър на Salesforce – Александру Урсу; Директорът за измервания на Facebook за Централна и Източна Европа – Габриел Матвиежик и Регионалният мениджър за развиващите се икономики на Blue-Infinity – Даниел Урмински.

Dentsu Digital Camp се организира от Dentsu Aegis Network България, част от глобалната мрежа Dentsu Aegis Network. В България комуникационната компания развива медия агенциите Carat, Vizeum и Dentsu X, агенциите за дигитален маркетинг – iProspect и дигитален криейтив Isobar и звеното за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн, инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi.

Повече информация за събитието и лекторите може да откриете на http://digitalcamp.bg/. То се провежда в партньорство със Philip Morris България, MasterCard, Загорка, IAB Bulgaria, eCommerce Academy, SoftUni и с медийната подкрепа на bTV Media Group, 24 часа, сп. Мениджър, WebCafe, sportal.bg, mail.bg, actualno.com, dir.bg, vsichkioferti.bg, JCDecaux Image, Mall Advertising, метрореклама, olx.bg и Kaldata.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Чаровната синоптичка Нора Шопова отмаря след изнурителен работен ден с половинката си пред широкия екран, видя "България Днес". В изискани тоалети Нора и приятелят й изгледаха един филм в киното на столичен мол, след което се отдадоха на интимна вечеря и сладки приказки в ресторант в търговския център.

С мощно лъскаво БМВ и любов към вестниците събра очите на шофьори на столична бензиностанция Минко Герджиков. Новият силен човек във футболният "Левски" явно се интересува какво пишат медиите за него след повторното му завръщане на "Герена" и дали някой ще припомни "Златния скункс", който му бе връчен заради проблема с презонирането на София и

Войната между нападателя на "Бетис" Хесе Родригес и бившата му половинка Аура Руис няма спирка. Двамата не спират да се плюят в медиите и да си правят мръсни номера след раздялата. Сега Хесе предприе нова стъпка във "военнните действия". Той даде майката на сина си на прокуратурата на Лас Палмас. Нападателят се жалва,