17 убити повече на пътя в София за година (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/7280968 www.24chasa.bg
От СДВР разпространиха кадри на катастрофи в София през 2018 г. На снимката е челен удар пред Министерския съвет в София. СНИМКА: СДВР

Огромно увеличение на загиналите при катастрофи - с над 50% през 2018 г., отчита столичната Пътна полиция. За м. г. те са били 51, а през 2017 г. - 33-ма, съобщи инспектор Николай Крушарски от СДВР.

Така за пръв път от 2016 г. насам загиналите в София са се увеличили. Тогава цифрата бе 41 при 63 през 2015 г. “След рекордно ниската бройка на загиналите през 2017 г. беше нормално да има увеличение”, коментираха полицаи. Те се заканиха да смъкнат цифрата през 2019 г. с акции.

Въпреки увеличилия се брой на загинали тежките катастрофи намаляват - от над 1000 до 798 за 2018 г. Ранените пък са 989.

61 290 души са били заснети да карат с превишена скорост. Издадени са 33 831 акта и 33 507 фиша. 889 души са хванати да карат пияни и са останали без номера на колите.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,