Campaign избра PHD Media за Медийна Мрежа на Годината за 2018 за целият регион EMEA

https://www.24chasa.bg/novini/article/7377235 www.24chasa.bg

На 11 Март тази година в Лондон, PHD Media, част от Omnicom Media Group, бе избрана за победител в категория „Mедийна Mрежа на Годината 2018 за регион EMEA“ (Европа, Близък Изток и Африка), от престижното лондонско издание за медия и реклама Campaign. Наградата на Campaign отива за PHD Media, в година в която агенцията спечели 132 конкурса за нов бизнес в региона, увеличи екипа си с 275 нови служители и спечели 73 награди на индустрията.

„Абсолютен победител в категорията“, обобщават в публикацията от Campaign, позовавайки се на звездната за PHD Media 2018 година, в която агенцията има спечелен нов бизнес в региона за над 700 млн. долара. В допълнение се споменават и вече завоюваните първи места, по-рано през 2018 година, на други два от водещите за индустрията международни фестивали - Eurobest и Cristal Festival.

Успехът на PHD Media и множеството спечелени награди се дължат на постоянния стремеж да подкрепят растежа на своите клиенти, предлагайки им уникални стратегически решения, а не само силата си на голям по обеми бранд. Това още веднъж затвърждава репутацията й на една от най- находчивите и креативни медийни мрежи в света.

Вътрешната култура и дух в PHD също получават висока оценка от журито на Campaign, отбелязвайки глобалната стратегията на агенцията да ангажира служителите от всички пазари „на място“ в обучения за стимулиране на локални инициативи за социална отговорност и приобщаване на хора в затруднение.

„За нас е голяма чест е да бъдем признати от престижно издание като Campaign. 2018 е феноменална година за PHD EMEA. Изключително сме горди от непрекъснатия растеж на бизнеса ни и бихме искали да благодарим на всички наши служители, клиенти и партньори за тяхната вяра и ангажираност към PHD. В основата на нашия растеж е мантрата на PHD, нашата визия и култура за „намиране на по-добър начин“ във всичко, което правим. Изминалата изключителна година е признание за всички наши таланти, които се стремят да правят точно това за клиентите ни всеки ден. ”, cпoдeля Йън Кларк, главен изпълнитeлeн диpeктop нa PHD за EMEA.

PHD България е горд представител на PHD network. Агенцията е създадена в България през Ноември 2011, като част от Оптимум Медия Груп, а през Септември 2012 получава лиценз за изключително представителство на PHD за България.

От тогава до днес PHD България постига забележително развитие, като за последните 4 години има постоянен ръст и значително увеличение на бизнеса, в т.ч. утроявайки екипа си от опитни професионалисти в бранша.

За добрите и стабилни резултати на българското подразделение на PHD Network спомагат както работата с водещи клиенти в различни сектори, така и баланса между международни и местни компании.

Част тях са големи компании като : LIDL, Telenor, KBC group, MFG Group, Aroma, Wizz Air, Pernod Ricard, Groupama.

За повече информация може да проверите тук.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Известният блус музикант Буги Барабата е починал тази нощ! Скръбната вест съобщиха негови колеги от радио "Z Rock". Не се съобщават причините за кончината на 58-годишния музикант. Той бе една от най-колоритните фигури в българския блус и рок. Истинското му име е Марио Събев. Той е роден на 24 декември 1960 г.

На дюнери и цигари кара през последно време режисьорът Нидал Алгафари, видяха топпапараците на "България Днес". Видимо наедрял от нездравословните закуски, Нидал бе изловен на улицата с поредната покупка на арабски сандвич. В другата ръка нагизденият в бяла риза бивш пиар стискаше димящ фас. Нездравословно!

Шеф-готвачът Дани Спартак не е изкусен майстор само в кухнята. Бива го и в механиката! Победителят от първия сезон на "Хелс Китчън" бе уловен от папараците на "България Днес" да поправя кола пред столичен ресторант. Спартак излезе директно от кухнята, като даже нямаше време да махне престилката си, с която забърква гурме ястията.