Преференциите - от №101 до 117 в бюлетината

https://www.24chasa.bg/novini/article/7409641 www.24chasa.bg
Александър Андреев Снимка: Румяна Тонева (Архив)

Преференциите за кандидатите за евродепутати ще са с номера от 101 до 117 в бюлетината за евроизборите на 26 май. Това съобщи говорителят на ЦИК Александър Андреев.

За първи път на евровота номерата на партиите и коалициите в бюлетината ще се различават от тези за отбелязване на преференция за определен кандидат от дадена листа. Причината са последните промени в Изборния кодекс, като мотивът на депутатите бе, че така ще се избегне феноменът 15/15.

Жребият за номерата на регистрираните 15 партии, 8 коалиции и 10 инициативни комитета ще се изтегли на 24 април. До 23-и те трябва да регистрират кандидатските си листи. Предизборната кампания започва на 26 април, напомни Андреев.

На сайта на ЦИК вече всеки може да направи проверка дали личните му данни са използвани от някоя от регистрираните партии и коалиции.

Председателките на ЦИК и на СЕМ Стефка Стоева и София Владимирова подписаха вчера споразумение за мониторинг по време на кампанията.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,