ГЕРБ обобщава гражданския диалог „Европа в нашия дом“

https://www.24chasa.bg/novini/article/7411552 www.24chasa.bg

ГЕРБ ще направи утре отчет за провелия се в последните няколко месеца граждански диалог под надслов „Европа в нашия дом“, съобщиха от пресцентъра на политическата партия.

Инициативата стартира на 11 февруари тази година във Велико Търново. Гражданските диалози на тема образование и регионално развитие обиколиха всички областни градове в страната, а в тях се включиха представители на образователния сектор, на бизнеса, на местната, изпълнителната и законодателната власт, както и хиляди граждани.

Целта на инициативата бе да покаже на широката общественост как българските населени места са променили облика си вследствие на европейската солидарност, какви инвестиции прави държавата в приоритетното си направление – образованието, и да даде платформа за дискусия между граждани и представители на институции с цел получаване на обратна връзка за работата им.

Обобщението на гражданския диалог „Европа в нашия дом“ ще се проведе утре, 20 април 2019 г. (събота) от 12.30 часа в зала „Азарян“ в НДК.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,