“Публисис” създава стратегия за изграждане на работодателска марка

https://www.24chasa.bg/novini/article/7428286 www.24chasa.bg

“Стратегия за изграждане на работодателска марка и ангажираност на служителите” е най-новата услуга, която се предлага от Publicis Groupe България - една от най-големите комуникационни групи у нас.

Съвсем умишлено компанията я представя на 1 май, Деня на труда, тъй като причината за нейното създаване е рекордният недостиг на работна ръка за икономиката през 2018 г. по данни на Националния статистически институт.

“Създаването на работодателска марка е стратегически подход, който привлича и задържа правилните хора, където творческите решения и комуникацията помагат на компанията да създаде дългосрочно привлекателен образ за правилните за нея кадри”, обяснява Виктория Петрова от MSL - компанията, която е част от “Публисис” и ще работи по стратегията.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Отрова за мишки, поставена в стена, е причината 9-годишният Стефчо от Кардам да почине. Това съобщи главният прокурор Сотир Цацаров. 9-годишният Стефан почина в болница, а две от сестрите му бяха приети в много тежко състояние с натравяне. Отровата е била поставена в отвори, които са зазидани с кал в стената,

Футболистите на "Спартак" (Плевен) най-вероятно няма да пътуват за предстоящия мач с Кариана (Ерден) в събота. Това съобщи регионалният сайт Plevenutre.bg. Причината е до болка позната - неизплатени заплата и напрежение в отбора. Мачът е по програма в 14,30 ч в събота, но няма яснота дали изобщо ще се състои

Освежаваща разходка в парка направи бившият министър Николай Василев, видя "България Днес". Политикът използва последните слънчеви лъчи, за да се раздвижи по парковите алеи в столицата. И докато около него имаше хора с анцузи, Василев беше с официален костюм и