“Публисис” създава стратегия за изграждане на работодателска марка

https://www.24chasa.bg/novini/article/7428286 www.24chasa.bg

“Стратегия за изграждане на работодателска марка и ангажираност на служителите” е най-новата услуга, която се предлага от Publicis Groupe България - една от най-големите комуникационни групи у нас.

Съвсем умишлено компанията я представя на 1 май, Деня на труда, тъй като причината за нейното създаване е рекордният недостиг на работна ръка за икономиката през 2018 г. по данни на Националния статистически институт.

“Създаването на работодателска марка е стратегически подход, който привлича и задържа правилните хора, където творческите решения и комуникацията помагат на компанията да създаде дългосрочно привлекателен образ за правилните за нея кадри”, обяснява Виктория Петрова от MSL - компанията, която е част от “Публисис” и ще работи по стратегията.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Молех се да стигна до родината, прокуратурата не ми даваше документ, че съм българин, казва екстрадираният от Сърбия Боцев Още една присъда записа в биографията си известният крими герой, сочен за наркодилър, Виктор Боцев-Джуката! Преди дни апелативният спецсъд потвърди на втора инстанция присъдата му от 9 г. като тартор на наркобанда.

Никак не го харесвам, фен съм на ЦСКА, казва актьорът Христо Пъдев "Не харесвам футболиста Козмин Моци!" Това заяви пред "България Днес" определяният за негов абсолютен двойник актьор Христо Пъдев. Той играе изключително успешно една от главните роли в хитовия сериал "Господин Х и морето" по Нова телевизия.

Кой е той Нападателят на "Левски" Станислав Костов прави най-силния сезон в кариерата си. Той е лидер сред голмайсторите в Първа лига с 24 попадения. Това е почти толкова, колкото имаше в цялата си кариера досега - 27. С добрите си игри той намери място в националния отбор и попадна в полезрението на редица чужди клубове.