Три конкурса за наградите на рекламодателите BAAwards2019

https://www.24chasa.bg/novini/article/7500107 www.24chasa.bg
Плакатът за наградите на Българската асоциация на рекламодателите

За първи път в 6-годишната история на конкурса BAAwards2019 рекламодатели, комуникационни агенции и студенти ще представят постиженията си в три конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите. Тази година надпреварата ще мине под мотото "Четвъртото измерение".

Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Проектите се подават онлайн от 3 юни 2019 г. до 8 септември 2019 г. на сайта на конкурса.

Кампаниите в BAAwards2019 ще се състезават в 5 различни категории:

· Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

· Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

· Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

· Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

· Бранд активационна кампания за корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

За втора поредна година BAAwards обръща специално внимание и на студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards2019, като подготвят и представят рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от тях бизнес сектор.

Проектите ще бъдат оценявани от три съдийски състава на BAAwards2019, в които участват водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели - членове на БАР, на комуникационни агенции - членове на БАКА, на агенции за пазарни и потребителски проучвания - членове на БАМОР и академични преподаватели.

“BAAwards непрекъснато се развива: като агенти на положителната промяна в маркетинговите комуникации през 2015 и нейни архитекти през 2016, вдигнахме още по-високо летвата през 2017 и разшифровахме БАРкода на успеха през 2018. Сега през 2019 заедно навлизаме в четвъртото измерение, като отчитаме уникалната експертиза на основните страни в сектора: маркетолози, рекламисти и комуникатори, и студенти.“ С тези думи Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, обяви старта на конкурса.

Важни дати за BAAwards2019

· Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г.

· Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-08.09.2019 г.

· Студентски проекти се подават между: 29.6.2019-21.7.2019 г.

· Оценяване и определяне на победителите: 22.7.2019-25.8.2019 г. за студентския конкурс и между 09.9.2019-29.9.2019 г. за бизнес конкурсите

Гала събитието, на което ще бъдат връчени наградите и в трите конкурса, ще се състои през октомври.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Видимо угрижена, Деси Банова обядва със своя близка приятелка, видяха зорките папараци на "България Днес". За неангажиращата среща бившата синоптичка залага на дантелена черна рокля, която синхронизира идеално с дългите й руси коси. Впечатление прави червеният конец против уроки, който Деси е вързала на лявата си ръка.

Актьорът Тончо Токмакчиев е баш дядо, видяха топпапараците на "България Днес". Дъщерята на комика Таня, която живее със семейството си в Испания, се е прибрала за малко в България. По този повод щастливият кукувец гордо разходи 11-месечния си внук в столицата. Компания му правеха жена му и дъщеря му,

Проблеми с киберсигурността и хакерските атаки изпитва Светия Синод, установи проверка на "България Днес". В момента един от официалните сайтове на митрополитите рекламира епилация на краката на китайски език, а друг предлага почивка в Румъния на английски. От своя страна ръководството на Софийската епархия предупреди за измами свързани с