Serpact спечели European Search Awards 2019 в категория Gaming

https://www.24chasa.bg/novini/article/7518232 www.24chasa.bg

На 20.06 тази година, на официална церемония във Зала Вигадо, Будапеща, SEO агенция Serpact спечели награда в категория Best Use of Search - Gaming, на престижните награди European Search Awards 2019, със своя проект - Efirbet. Serpact е първата агенция от България, на която се присъжда тази престижна оценка. На събитието компанията беше наградена наравно с най-успешните агенции в цяла Европа, сред имена като Wolfgang Digital, BlueRank, Blueclaw, Impression, Zenith, Merkle | Periscopix, s360, Verve Search, JellyFish и други.

European Search Awards оценяват постиженията на европейските топ-агенции по проекти и бизнес ниши по отношение на постигнатите резултати и приложените тактики в дигитална среда. През април агенция Serpact беше номинирана за награда в категорията Gaming с проекта си Efirbet, където компанията представя уникални резултати след вложен труд от над 2000 часа. Данните са зашеметяващи - постигнати 34.2 млн. импресии и 215% нови потребители за проекта на клиента - от Гугъл. Именно това e едно от нещата, които вероятно са впечатлили журито, за да отсъди наградата на Serpact.

SEO или Search Engine Optimization включва съвкупност от процеси, които имат за цел да подобрят видимостта на даден сайт в органичните резултати на търсачките по ключови фрази. В тези процеси се включват техническа оптимизация, маркетинг със съдържание и работа с репутацията на един уеб-сайт. Реализирана правилно, оптимизацията за търсачки доставя на бизнеса множество потенциални клиенти и висока възвръщаемост на инвестицията в дългосрочен план.

Успехът на всеки един проект зависи не само от тактиките и уменията на специалистите, но и от конкурентността на всяка ниша. В този смисъл Gaming нишата се е откроила във времето като една от най-динамичните и най-сложни бизнес ниши за оптимизация на сайтове. Именно това определи проекта като голямо предизвикателство, чийто постигнати резултати са достойни за награда.

Макар и от скоро на пазара на дигитални маркетингови услуги, Serpact се утвърди като високоефективна и успешна компания на българско и международно ниво. Агенцията е събрала в себе си трима водещи специалиста - Никола Минков, Дидо Григоров и Борислав Арапчев - в отлична взаимодопълваща се професионална симбиоза. Стартирала през 2016 година, фирмата досега има реализирани над 700 технически одита, над 100 контент маркетинг стратегии, 50 от които успешно реализирани в целия свят.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Актьорът Тончо Токмакчиев е баш дядо, видяха топпапараците на "България Днес". Дъщерята на комика Таня, която живее със семейството си в Испания, се е прибрала за малко в България. По този повод щастливият кукувец гордо разходи 11-месечния си внук в столицата. Компания му правеха жена му и дъщеря му,

Проблеми с киберсигурността и хакерските атаки изпитва Светия Синод, установи проверка на "България Днес". В момента един от официалните сайтове на митрополитите рекламира епилация на краката на китайски език, а друг предлага почивка в Румъния на английски. От своя страна ръководството на Софийската епархия предупреди за измами свързани с

Не успя да подкрепи каузата за промени в закона Ще нарежа убиеца на Криси с бръснарско ножче, заканва се баба Милка на протест за справедливо наказание Влошено здраве спря майката на зверски изнасилените и убити сестри Росица и Христина Белнейски да се включи в протест срещу намаляване на присъдите на жестоките престъпници срещу самопризнания.