Мобилни чешми ще утоляват жаждата на софиянци в горещините от понеделник до сряда

https://www.24chasa.bg/novini/article/7568055 www.24chasa.bg
СНИМКА: Pixabay

"Водните човеци" на "Софийска вода" - мобилни чешми, напомнящи човешки фигури, ще бъдат на разположение на софиянци в най-горещите часове на 22,23 и 24 юли на бул. "Витоша", съобщиха от отдел "Комуникации" на "Софийска вода".

Инициативата се организира за девети пореден път под мотото "Утоли жегата!".

"Водните човеци" са направени изцяло от материалите, от които е изградена ВиК мрежата на София. В близост до тях на 22 юли, от 10.30 часа, ще бъде разположена и мобилна лаборатория на дружеството, която ще демонстрира качеството на водата в столицата.

Традиционно всяка година в най-горещите дни на юли "Софийска вода" раздава в центъра на столицата чиста питейна вода. Целта е да се напомни колко е важно за здравето ни да пием вода и хидратираме тялото си, особено в по-топлите дни, както и да се изтъкнат предимствата на питейната вода на София и ползването й по щадящ природата начин - без пластмаса и еднократни опаковки поне за вода.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,