НАП пуска приложението, в което гледаме изтекли ли са личните ни данни
22.07.2019 07:56; 24 часа онлайнОчаква се Националната агенция по приходите (НАП) да пусне до часове приложението, с което всеки ще може да провери изтекли ли са личните му данни при безпрецедентната хакерска атака, съобщава bTV.
В момента се извършват тестове за уязвимости. Стана ясно още, че при нужда може да бъдат спирани някои електронни услуги на агенцията.
Планирано е справките в приложението да бъдат достъпни след въвеждане на ЕГН и еднократен код от съображения за сигурност.
НАП информира в края на миналата седмица и каква точно информация е изтекла при нерегламентираното проникване в техен сървър – засегнати са над 5 милиона български граждани, близо 4 млн. от данните са на живи хора, останалите са на починали лица.
Oчаквайте подробности.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Село прави референдум във фейсбук как да изглежда табелата му
-
ТЕСТ: Какво е вашето коледно настроение?
-
Как 268 френски рисунки на “Под игото” станаха български комикс
-
Коледна вечеря на братя Диневи пак събра елита
-
Най-голямата трансгранична крайградска жп линия в Европа потегли за Женева (Видео)
-
Ивайло Захариев в Истанбул, разгледа най-голямото киностудио
-
2019 - "черна" година за европейските пчелари!
-
Как плододават ябълките
-
Култивационните съоръжения са необходимост за хоби градините
-
Телетата се нуждаят от топла закуска и чиста постеля
-
Заради глобалното затопляне: Отглеждаме киви и лимон, вместо червена ябълка
-
Как да предотвратите канибализма в птицефермата?
-
Стефан Димитров: Песните на НЛО са феномен - 30 г. след прехода още са актуални
-
Идея! Парламентът да избира директорите на БНТ и БНР
-
Седем кандидати за шеф на БНР
-
Вижте новото лице на вечерните новини по bTV
-
Валя Ахчиева напуска БНТ (Видео)
-
Кокаин в “Пътят на честта” смутил зрители. Да не сме в манастир, ядосва се Халваджиян
-
Радослав Неделчев: Рекламата онлайн вероятно ще стигне 100 млн. лв. за 2019 г.
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни