Брандинг компанията “Ентусиазъм” става част от групата на The Smarts

https://www.24chasa.bg/novini/article/7572400 www.24chasa.bg
Радослав Бимбалов, Александър Христов и Гергана Иванова от The Smarts заедно с Велина Мавродинова (от ляво на дясно) обявиха сливането на компаниите си. СНИМКА: THE SMARTS

“Ентусиазъм” - една от най-големите и успешни брандинг компании у нас, вече е част от комуникационната група The Smarts.

Това е петата агенция в групата, в която са още рекламната The Smarts, медийната IQ media, пиар агенцията “Параграф 42” и студиото за видео продукция Shoot.

Подобно сливане - на брандинг компания с комуникационна група, се случва за първи път у нас. Правят го, защото идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план в рекламния бизнес по думите на Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

“Има ясен световен тренд - компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, оттам идва лоялността на потребителите”, казва Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на “Ентусиазъм”.

Заедно агенциите ще предлагат повече комуникационни услуги и очакват това да помогне на българските компании да се развиват по-добре на международните и глобалните пазари.

Брандинг студиото “Ентусиазъм” съществува над 15 години и е сред малкото компании у нас с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. В портфолиото си има десетки успешни проекти, сред които са ребрандинга на “Арома” и “Тандем” и създаването на марките на Casavino и тв предаването “Преди обед”.

Същевременно The Smarts е една от най-големите рекламни къщи у нас.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Не съм доволен нито от резултата, нито от играта, казва треньорът на "сините" Петър Хубчев "Левски" ще зимува на втората позиция във временното класиране, след като завърши 0:0 с прекия си преследвач "Локомотив" насред Пловдив. "Сините" играха половин час с човек повече, но така и не успяха да стигнат до трите точки.

Гаджето на вратаря на "Бешикташ" Лорис Кариус - София Томала, определено си пада по нестандартните начинания. Няма как иначе да се обясни новата инвестиция на моделката. Тя реши да вложи пари в компания, която доставя строителни материали. И набързо спести един разход на фирмата - за рекламно лице. София сама застана пред фотообективите за

Оскверниха образа на Христо Ботев в Пловдив! Това е поредната вандалска проява върху лика на революционера за последните няколко месеца. Патриотичната рисунка, намираща се на булевард "Христо Ботев", е надраскана с червена боя. След всяка вандалщина графитът е обновяван и почистван, но само след дни боята отново се появява на лицето на