Рекламният конкурс "Effie България" 2019 започва да приема заявки за участие

https://www.24chasa.bg/novini/article/7645987 www.24chasa.bg

"Успешните кампании се познават от пръв поглед" - под този наслов ще се състои тази година 12-ото българско издание на международния конкурс за рекламна ефективност „Effie България“.

Това е най-престижното състезание в света на рекламата, тъй като търси не само най-добре изработените реклами, но преди всичко най-ефективните и работещи идеи. У нас се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции съвместно със Saatchi & Saatchi София, част от комуникационна група Publicis Groupe България.

Заявки от комуникационни агенции и рекламодатели могат да се подават за участие до 22 октомври 2019 г.

„Най-ефективните кампании са тези, които докосват потребителя и говорят на човешки език. Тези кампании се основават на една единствена идея, но работеща, която идва в резултат на дългосрочно проучване и стратегия. Именно тук се зароди и тазгодишното послание на конкурса - „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите Effie са доказателство, че едно успешно партньорство между агенция и рекламодател съумява да ангажира потребителя по завладяващ начин и да донесе измерими резултати за бизнеса”, казва Ненад Лозович, председател на Управителния съвет на БАКА.

Агенциите и рекламодателите могат да подават заявки за участие с проекти в 5 различни категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“ и „Социална, Медийна, Политическа“.

За да се подготвят успешно, БАКА организира семинар на тема „Как да подготвим успешна заявка за Effie“, който ще се състои на 19 септември. Седмица по-късно - на 26 септември, ще е и специалното събитие Effie Talks, в което ще вземат участие известни лектори от рекламната сфера.

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ:

07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали.

14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали.

22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали.

Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до Българската асоциация на комуникационните агенции.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Да види майка си е предсмъртното му желание Тежко болен българин, лекуван в Италия, избра да издъхне в родината си. 34-годишният нашенец поема на своето последно пътуване, за да види родната си майка, преди да затвори очи завинаги. Покъртителната история разплака България и Италия, след като бе публикувана на сайта на медицинска организация в

Първа експозиция за слепи в България. След обиколката всеки трябва да познае какво е усетил Да видиш Дунав мост, но не с очи, а с ръце! Това предлага първата по рода си изложба за незрящи у нас. Девет експоната могат да бъдат усетени в Историческия музей в Русе, научи "България Днес". Посетителите преживяват едни от най-емблематичните сгради в

Снимка на пътен полицай яхнал тротинетка и движещ се в средата на централен булевард в столицата стана абсолютен хит в социалните мрежи