Тормоз над кметица на дупнишко село, получавала заплашителни писма

https://www.24chasa.bg/novini/article/7669065 www.24chasa.bg
Мариана Димитрова Кадър: Би Ти Ви

Обезобразиха къщата на кметицата на дупнишкото село Крайници. Жената живее в денонощен тормоз и вече е получила три заплашителни писма, че ако не се откаже от кметската надпревара, набезите ще продължат, предава Би Ти Ви.

„Ти решаваш, от теб зависи, няма да те оставим на мира”. Така завършва първото писмо, което кметицата намира на вратата си. Мисли, че е шега и след като го предава на кварталния полицай, го забравя. Следва обаче ново.

„Надявам се да не е от нашето село, честно казано, просто страхът, който чувства човек при вида на такова нещо, особено в къщата стресът е огромен”, казва местната жителка Таня Стоилкова.

Тази сутрин заплахата става още по-сериозна, защото поредното писмо е придружено с торба пръст.

„Може би искат да подействат на психиката ми, аз съм достатъчно силна и няма да се предам”, казва кметицата Мариана Димитрова.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Деца сираци от Северна Корея са живели в България в средата на 50-те години на миналия век. По-късно лидерът на комунистическата страна Ким Ир Сен се разпорежда те да бъдат върнати в родината им. След това следите на момичетата и момчетата се губят. Тайни и малко известни факти се разкриват в току-що миналия премиерата си филм "Децата на Ким Ир

Надя Валентинова е завършила поп и джаз пеене в НБУ като ученичка на поп и джаз певицата Стефка Оникян. През 1999 г. е носителка на втора награда за млад/нов изпълнител на последния официално проведен "Златен Орфей". Има още куп престижни призове. Надя е главен вокалист на хеви-метъл групата "Гранулом", Разполага с 12 различни бленди на гласа си

Таксиииии! Така с айранче в ръка писателят Калин Терзийски се опита рано вчера сутринта да си хване превоз в столицата, видяха го топпапараците на "България Днес". Натоварен с покупки, Терзийски успя единствено да протегне айрана към един от шофьорите, за да привлече вниманието му. Заради липсата на свободна ръка творецът не си сложи маска