24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през септември

https://www.24chasa.bg/novini/article/7694597 www.24chasa.bg

В категория "Новини" сайтът на "24 часа" е на челната позиция както със своята десктоп версия, така и с мобилната

За пореден месец сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за септември.

Близо 9% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) на годишна база. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е още по-голям - съответно 9.36% за септември и 48.76% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през септември, показват пълните данни на Gemius. 24chasa.bg е имал 1 414 846  уникални посетители през периода. 318 422 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  над 1 300 000 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 19 662 784 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 115.19% на годишна база.  Bgdnes.bg - 8.10% на месечна база, на годишна - 30.25m.bgdnes.bg е с ръст от 12.95% на месечна база, а на годишна с 45.94%, bgfermer.bg - 33,45% на годишна база, m.bgfermer.bg - 82,57% на годишна база, m.dotbg.bg - 17,08% на  годишна /dpd, mila.bg - 35,43% на годишна база, mama24.bg - 130,82% на месечна база и 306,30% на годишна, hiclub.bg - 7,04% на месечна база и 39,22% на годишна, m.hiclub.bg - 54,81% на месечна база и 72,90% на годишна, 24zdrave.bg - 11,83% на месечна база и 12,90% на годишна, m.24zdrave.bg - 29,85% на месечна база и 21,33% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бременната манекенка Лорин Гудман очаква дете от известен английски футболист. Тя забременяла от него след кратка тайна афера зад гърба на гаджето. 29-годишната сексбомба и пазеният в тайна играч били изненадани от новината, че ще стават родители след авантюрата си. Въпреки това двамата са решили да постъпят по най-правилния начин и да отгледат

Кучето Мон кани на пижамена работилница за мартеници в Пловдив! Малчуганите и техните родители ще могат да измайсторят благотворително сами своите мартенички и да ги закупят срещу минимално дарение от 5 лв. "За да се чувстват участниците като у дома си, ние ще бъдем по пантофи и пижами и всяко дете и родител, които участват в работилничките

Така желаното обединение на левскарите не издържа и седмица. Феновете на "сините" продължават да са разединени и пред угрозата клубът да изпадне във финансов колапс. Те не могат да се разберат дали да подкрепят собственика Васил Божков. Немалка част от привържениците искат да протестират срещу предложения от Валери Симеонов закон