24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през септември

https://www.24chasa.bg/novini/article/7694597 www.24chasa.bg

В категория "Новини" сайтът на "24 часа" е на челната позиция както със своята десктоп версия, така и с мобилната

За пореден месец сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за септември.

Близо 9% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) на годишна база. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е още по-голям - съответно 9.36% за септември и 48.76% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през септември, показват пълните данни на Gemius. 24chasa.bg е имал 1 414 846  уникални посетители през периода. 318 422 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  над 1 300 000 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 19 662 784 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 115.19% на годишна база.  Bgdnes.bg - 8.10% на месечна база, на годишна - 30.25m.bgdnes.bg е с ръст от 12.95% на месечна база, а на годишна с 45.94%, bgfermer.bg - 33,45% на годишна база, m.bgfermer.bg - 82,57% на годишна база, m.dotbg.bg - 17,08% на  годишна /dpd, mila.bg - 35,43% на годишна база, mama24.bg - 130,82% на месечна база и 306,30% на годишна, hiclub.bg - 7,04% на месечна база и 39,22% на годишна, m.hiclub.bg - 54,81% на месечна база и 72,90% на годишна, 24zdrave.bg - 11,83% на месечна база и 12,90% на годишна, m.24zdrave.bg - 29,85% на месечна база и 21,33% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Места за оставяне на храна за нуждаещи се появиха и по дърветата в морската столица Варна. Благородната инициатива, която вече подеха няколко града продължава да набира все повече последователи навсякъде в странaта. Снимка: Facebook / Забелязно във

Въпреки всички призиви на Националния оперативен щаб за борба с Коронавируса за спазване на социална дистанция непрекъснато се публикуват снимки показващи струпвания на хора, които се събират против всички предписания. Учениците се оказват една от най-проблемните групи, които системно нарушват всички противоепидемичните мерки

Зловеща прогноза за апокалиптичен спад в световната икономика заради епидемията от коронавирус направи във Фейсбук бивят депутат и зам.-финансов министър Георги Кадиев. "Когато САЩ кихне, световната икономика ляга на легло. Дори и през най-лошите дни на кризата от 2008-2009 безработните в САЩ не са се увеличавали с повече от 600 хил