Приходите на „Хуауей" с близо 25% ръст през първите три тримесечия

https://www.24chasa.bg/novini/article/7715103 www.24chasa.bg

Китайският телекомуникационен гигант „Хуауей" е генерирал приходи в размер на 610,8 милиарда юана (86 млрд. долара) през първите три тримесечия на тази година, съобщиха от компанията в сряда. Отчетеният ръст е 24,4% на годишна база, което прави маржа на нетната печалба на компанията за този период 8,7%.

До края на Q3, повече от 700 града – 228 компании във Форчън Глоубъл 500 и 38 във Форчън Глоубъл 100, са избрали „Хуауей" за техен партньор в дигиталната трансформация.

До днешна дата, китайската компания има подписани над 60 договора за изграждане на 5G мрежи с водещи глобални превозвачи и е доставил над 400 000 Massive MIMO активни антени в световен мащаб.

По отношение на потребителския си бизнес, търговията на компанията със смартфони нараства постоянно. За споменатия период доставките на мобилни устройства са надвишили 185 милиона, с 26% на годишна база.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бразилската футболната легенда Ривалдо се радва на женски ласки в басейн. Той и половинката му Елиза се натискат във водата. Двамата в момента се намират в Уиндърмиър, Флорида. Под кадъра хубавицата е написала: "Любовен басейн", с което намеква какво е намислила за футболиста под жаркото слънце. "Златната топка" е женен за доста по-младата от него

Буят ще е дистанцията с давещия се КОЙ Е ТОЙ Стоян Андонов е роден на 19 ноември 1959 г. От 1994-а е председател на Националната комисия по водно спасяване към БЧК. Той е индивидуален световен шампион по водно спасяване и дългогодишен ръководен деятел на българското водно спасяване с неоспорим и забележителен принос за неговото административно

Топ моделът Ирина Шейк не страда особено след раздялата с актьора и продуцент Брадли Купър. Рускинята, която навремето топлеше леглото и на футболната суперзвезда Кристиано Роналдо, участва в нова рекламна кампания на бельо. Тя сложи прозрачен сутиен за кеф на милионите си фенове по света. Кадрите бяха част от фотосесията за италианската марка