Saatchi&Saatchi Sofia със злато от рекламния фестивал Golden Drum 2019

https://www.24chasa.bg/novini/article/7721231 www.24chasa.bg
Кадър от рекламния клип "Стопаджия" на Saatchi&Saatchi Sofia

Българската рекламна агенция Saatchi&Saatchi Sofia взе злато на фестивала Golden Drum 2019 с кампанията ,,Стопаджия‘‘ за Porsche BG в категория "Филм".

До финала за конкурсната програма достигнаха още две български предложения - „Изчезващият риболовен воблер“ на Graffiti BBDO за WWF България в категория Design и „rrrrRRrr“ на The Smarts за IKEA в категория Digital & mobile.

За четвърта поредна година McCann Worldgroup стават най-успешната комуникационна мрежа на годината на фестивала. Наградата за най-добра агенция на годината е за Publicis Италия. Най-добра независима агенция стана SOK Media от Хелзинки.

На 26-ото издание на фестивала бяха връчени 62 сребърни, 37 златни и 9 Grand Prix награди в различните категории. Кандидатурите за участие в конкурса бяха общо 1150.

Авторитетният рекламен фестивал Golden Drum 2019 доведе около 1000 посетители в Порторож, Словения, където се провежда, а големият финал на фестивала бе отбелязан на 18 октомври с бляскава церемония, на която бяха връчени наградите.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бойко Борисов призовава за дистанция между чакащите го с нетърпение журналисти на излизане от Светия Синод след срещата с Българиския Патриарх Неофит Снимка: България

Днес по обяд Премиерът на Република България Бойко Борисов се срещна с Негово светейшество българският Патриарх и Софийски митрополит Неофит и представители на Св. Синод по повод предстоящите Великденски празници. Снимки: Пламен Кодров / България

Като за космическа мисия за две години напред напазарува родният астронавт Александър Александров, видяха топпапараците на "България Днес". Вторият български космонавт препълни пазарската си количка в столичен супермаркет с огромни количества минерална вода, салфетки, захар и хлебни изделия. Генерал-майорът обаче бе скромен с тоалетната