Тазгодишното най-голямо онлайн пазаруване в Китай на 11 ноември, празник известен още като Ден на самотните сърца, се очаква да привлече 100 милиона нови купувачи, съобщава Радио "Китай".
„Нашата крайна цел е да стимулираме потреблението и подобрим начина на живот в Китай чрез нови марки и продукти", каза Дзян Фан – президент на Taobao и Tmall, платформите за електронна търговия на гиганта Alibaba.
На церемония в Шанхай в понеделник, Дзян каза, че над 200 хиляди бранда ще се включат в шопинг празника на 11 ноември, с 1 милион нови продукта и над 500 милиона потребители, които се очаква да се включат в него. Мероприятието е проведено за първи път през 2009 г.
Онлайн продажбите в Китай достигнаха 7,3 трилиона юана през първите девет месеца на 2019 г, с 16,8% ръст на годишна база.