Рекламодателите връчиха 8 златни и 7 сребърни приза на BAAwards 2019

https://www.24chasa.bg/novini/article/7732000 www.24chasa.bg
Победителите от 6-ото издание на BAAwards 2019

С общо 17 награди приключи 6-ото издание на BAAwards 2019 - наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), в което се включиха рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти.

Рекламодателите се състезаваха в 4 категории, а победителите са:

1. Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - "Санофи България"

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - "Загорка" IPA

2. Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Свежите супергерои - "Кауфланд България" ЕООД

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - "БЕЛЛА България"

3. Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - "Актавис" ЕАД

Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота - "Юниливър"

4. Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe

Призовете при комуникационните агенции също са в 4 категории:

1. Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

2. Категория „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

3. Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция "Маккан София" ООД

4. Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция "Маккан София" ООД

Два студентски проекта също бяха оценени високо от журито на БАР. 

Студентските отбори разработваха проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. 

Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

 „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноухауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни“, каза на церемонията Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Мнозинството от феновете на "Левски" подкрепят сегашното ръководство на клуба начело с Васил Божков. Това стана ясно след срещата на техни представители с премиера Бойко Борисов и министрите Красен Кралев и Владислав Горанов. Привържениците не бранят корпоративни интереси. Тях ги интересува бъдещето на любимия отбор

Камери са заснели измамницата, представила се за имотната Люба Коева, за да изтегли над половин милион лева от сметката на мъртвата пенсионерка! Това разкриха разследващи пред "България Днес" по повод ареста на имотните измамници, женели се за мъртъвци. Авоарите на Люба включвали около един милион лева, апартамент на столичния бул

Ванга ще помага на играчите на "Левски" да счупят прокобата над тима. Вече 10 години "сините" не са спечелили нито един трофей. За да счупят каръка, играчите на Петър Хубчев решиха да потърсят помощ от пророчицата. Те посетиха храма на Ванга на Рупите в сряда следобед. Футболистите използваха почивния си полуден на лагера в Сандански