„Амазон“ с нула данъци, въпреки печалба от 11,2 млрд. долара
15.11.2019 10:59; 24 часа онлайнТехнологичният гигант „Амазон“ ще плати нула долара в данъци за 2018 г., въпреки че реализираната им печалба за годината е над 11,2 млрд. долара, предаде „Яху файнанс“.
Компанията може да направи това благодарение на „коктейл“ от изключения, „задни вратички“ в данъчните закони, както и данъчни облаги.
„Не знаем как точно го правят. В публичните си документи никъде няма изложена данъчна стратегия“, заяви директорът на Федералната данъчна служба в Съединените щати Стийв Вамхоф.
Това не е първата година, в която компанията успява да избегне всички данъци. През 2017 г. „Амазон“ е реализирала печалби за около 5,6 млрд. долара, на които отново е платила нула долара данък.
Разкритията относно данъчната политика на „Амазон“ идват след ожесточени критики на американския президент Доналд Тръмп към компанията и нейния създател Джеф Безос.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Нобелистът Петер Хандке бе обявен за персона нон грата в Сараево
-
Конкурс определя визията за мемориал с пет входа на Младежкия хълм
-
Турция: Може да използваме военна сила, за да спрем сондажите край Кипър
-
Няма опасност за живота за 4-мата пострадали в катастрофата край Русе
-
Пламна завод до Барселона, съветват хората да стоят по домовете си
-
Сър Греъм Уотсън представя своя книга в Дома на Европа в петък
-
До 31 януари се доказват реализираните плодове и зеленчуци
-
Препъни-камъните в производството на комбинирани фуражи в ЕС през 2019 г.
-
Предимствата от изхранване на едросмляна царевица на бройлери
-
"Булгаргаз" предлага цената на природния газ да падне с 1.94% от Нова година
-
Калифорнийските зайци имат характерна окраска
-
Кабинетът прие промени в Правилника за прилагане на Закона за земеделските земи
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни
-
Рекламодателите връчиха 8 златни и 7 сребърни приза на BAAwards 2019