Данъчните следят онлайн търговията чрез куриерските фирми
21.11.2019 17:25; Дима Максимова"Фискалният проблем на електронния бизнес и онлайн търговията се измерва с около 170 млн.лв. годишни загуби, които не са загуби на НАП и на Министерство на финансите, а те са загуби на всички хора, след като не постъпят в бюджета и не могат и да бъдат разходвани за обществени цели", това каза на семинар със счетоводители и представители на бизнеса във Велико Търново говорителят на НАП Росен Бъчваров.
Той обясни, че данъчните вече следят продажбите в социалните мрежи и електронните сайтове през куриерските компании. "Електронната търговия у нас е електронна само наполовина, за доставката се изисква куриер и плащането за нея е чрез наложен платеж. А ние имаме пълна и подробна информация за всички наложени платежи и в последните 4 г. сме направили хиляди порверки и ревизии и сме установили укрити приходи в размер над 300 млн. лв.", каза Бъчваров.
Наредба Н – 18, която налага на търговците да въведат и да използват само лицензирания софтуер на приходната агенция, изсветлява този бизнес и дава допълнителни гаранции на потребителите, защото те имат право да знаят кой стои зад определен уебсайт, коментира Бъчваров. "Електронната ърговия не е по-различна от офлайн търговията, но в последните 10 г. тя е била напълно сива територия, генерираща стотици милиони загуби за бюджета", категоричен бе той.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Младенецът Христос с дрехи на 16-годишната българка Александра
-
Строител разстреля 6-има в болница в Чехия, гръмна се (Обзор)
-
„Резиденция Лозенец“ с награда за иновация в конкурса „Сграда на годината“
-
Неплащането на таксата за Би Би Си вече може да не е престъпление на Острова
-
13 ефективни присъди и 1 условна за пропаганда на верска омраза и радикален ислям (Обзор)
-
Кучето на Владо Карамазов шампион и на Македония
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни
-
Рекламодателите връчиха 8 златни и 7 сребърни приза на BAAwards 2019