Пощенска банка откри три банкови клона от ново поколение 
27.11.2019 11:17;
24 часа онлайн
Банката започва да трансформира още по-широката си офисна мрежа след успешното обединение с Банка Пиреос България
С иновативно събитие, което се проведе едновременно в три локации, Пощенска банка официално откри пилотните си дигитални офиси от ново поколение. След успешното си оперативно обединение с Банка Пиреос България, което приключи миналата седмица, Пощенска банка поставя началото на процес по цялостна трансформация на своята още по-широка клонова мрежа.
Концепцията на новите офиси е подчинена на стремежа за отлично потребителско изживяване в контакта с институцията. Тя съчетава, от една страна, обособяване на зони за самообслужване, в които клиентите могат сами да извършват бързо и лесно различни операции, а от друга – залага на по-отворен, уютен и модерен интериор. Новата концепция за офисите на Пощенска банка отговаря на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство в банковото обслужване и възможност за по-обстойна лична консултация с банков експерт, който може да предложи конкретно финансово решение.
Първите три центъра на банката от новия тип се намират в София – в Paradise Center, в The Mall и на ул. „Бели Дунав“. Те бяха открити едновременно от трима топ мениджъри на Пощенска банка – Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС, Димитър Шумаров, изпълнителен директор, главен финансов директор и член на УС, и Асен Ягодин, изпълнителен директор и член на УС. Интерактивна инсталация на декоративно дърво, което „оживя“ по време на събитието с помощта на специално създаден 3D мапинг, представи символично синергията между технологиите и грижата за природата, заложена във философията за развитие на Пощенска банка.
„След обединението с Банка Пиреос Пощенска банка вече е още по-голяма, по-силна и по-динамична институция, която затвърди позицията си на системен участник на пазара и на компания с иновативен дух, която не просто следва тенденциите, а ги създава. Клоновата ни мрежа стана по-широка и започваме да я трансформираме, за да постигнем още по-добро клиентско изживяване, което е основният ни приоритет. С новите си дигитални клонове надграждаме добрите практики на Пощенска банка по отношение на обслужването и осигуряването на отлично потребителско изживяване в контакта с нас, за което само преди седмица бяхме отличени със злато в един от най-престижните европейски конкурси в банковия сектор - The Retail Banking: Europe 2019 Awards. В проучване, което направихме с Гемиус, над 80% от потребителите споделиха, че все още предпочитат личната консултация с банков консултант за спецификите на продуктите. Тази идея залегна в трансформацията на нашите офиси. Фокусът се измества от традиционните банкови услуги към персоналната консултация на клиента и предлагането на гъвкаво решение на конкретните му потребности, което е силата на Пощенска банка. Рутинните операции пък се изнасят в зоната за самообслужване, което е голямото удобство за клиентите, защото им пести време и е модерно и практично решение за тях. С новата концепция на нашите офиси за пореден път доказваме, че в Пощенска банка сме иновативни, модерни и успяваме да предлагаме добавена стойност за клиентите и обществото“, заяви Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.
С тези думи тя се обърна към гостите на събитието в Paradise Center и символично „преряза“ дигиталната led лента, с което официално откри иновативния клон. Речта ѝ беше предавана на живо в останалите два нови центъра на банката, в които с речи и „прерязване“ на дигитални ленти се включиха Димитър Шумаров и Асен Ягодин.
Синхронизираното откриване на трите иновативни клона на Пощенска банка отбеляза и успешното финализиране на оперативното обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос България, което приключи на 18 ноември 2019 г. и беше осъществено за рекордно кратък срок от по-малко от 5 месеца. С това двете банки продължават заедно напред като една институция, която ще работи под търговската марка „Пощенска банка“. Водещ на събитието беше Орлин Павлов, който поздрави гостите с песента „Заедно“ – специална препратка към мащабната комуникационна кампания за обединението на Пощенска банка и Банка Пиреос, която премина под мотото „Заедно напред“.
В трите нови клона на Пощенска банка има обособени дигитални зони за самообслужване, банкомати с депозитни функции и големи сензорни (touch-screen) екрани с информация за актуалните предложения на банката и условия по банкови продукти. Там клиентите могат сами да извършват справки, да плащат битови сметки, да правят преводи с Western Union и да сменят своя ПИН код. Те също така имат възможност да внасят и теглят от сметките си в банката като използват ATM с депозитна функция. Потребителите могат да получават актуална информация за продукти и услуги на банката директно на големите сензорни екрани в офисите и така да помогнат за намаляване на ползването на хартия. Поетапно зоните за самообслужване на Пощенска банка ще разширяват предлаганите възможности като ще включват и транзакции между сметки, кандидатстване за кредит и други банкови услуги.
След обединението с Банка Пиреос Пощенска банка вече разполага с още по-широка клонова мрежа в цялата страна от над 200 офиса и ще продължи да предлага иновативни продукти и услуги, високо качество на обслужването и гъвкави финансови решения за индивидуални и бизнес потребители. Пощенска банка има пазарен дял от над 10% по размер на активи, кредити и депозити на българския пазар и очакванията са тя да заеме трето място по размер на кредитния портфейл с обем от 7.5 млрд. лв. и по размер на депозитите – с 9.3 млрд. лв. Така банката затвърждава позицията си като системна за пазара банка и лидер в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор в страната.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Арестуваха 9 души в Албания за рухналите сгради при тр
-
Потъналият в Румъния кораб с 14 хиляди овце може да навреди на екологията в района
-
Григор Димитров: Имаме нужда от подкрепа за АТР Къп
-
Хонконг отчете най-големия спад на броя на пътниците от десетилетие
-
Момиченце е загинало в земетресението на Филипините
-
18 са вече жертвите на изригването на вулкана в Нова Зеландия
-
Как да предотвратите канибализма в птицефермата?
-
Вегетарианска торта с плодове и ядки
-
Украинското правителство чака от пчеларите разумни предложения за държавна подкрепа на сектора
-
Малка оранжерия на балкона
-
Колко издържат на студ различни по произход сортове лози
-
Още за лечебните ползи от нестандартни плодове
-
Стефан Димитров: Песните на НЛО са феномен - 30 г. след прехода още са актуални
-
Идея! Парламентът да избира директорите на БНТ и БНР
-
Седем кандидати за шеф на БНР
-
Вижте новото лице на вечерните новини по bTV
-
Валя Ахчиева напуска БНТ (Видео)
-
Кокаин в “Пътят на честта” смутил зрители. Да не сме в манастир, ядосва се Халваджиян
-
Радослав Неделчев: Рекламата онлайн вероятно ще стигне 100 млн. лв. за 2019 г.
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни
-
Вкусни коледни сладки без печене
-
Високите токчета не увреждат само краката
-
Заветите на индианците: В душата няма да има дъга, ако в очите не е имало сълзи
-
Ако искате сполучлив интериор, не правете тези грешки
-
Как да избереш подходяща печка за своя дом
-
Коледните подаръци, за които даваме парите си на вятъра