Kaufland България е Superbrand за 2019/2020 година

https://www.24chasa.bg/novini/article/7923413 www.24chasa.bg

Призът се дава на изявени брандове, които се открояват с качество, надеждност и различие

Kaufland България получи наградата Superbrands за България и беше удостоена със специална грамота в категорията „Потребителски марки“ за 2019/2020 година.

Superbrands е независима институция, която отличава и популяризира марки, откроили се на националния пазар. Конкурсът се организира всяка година в над 80 страни, а това е седмото му издание в България. Методиката му за подбор и оценяване на брандовете е универсална във всички държави, в които присъства организацията. Той се осъществява чрез гласуване от експерти и от национално допитване до потребители, осъществено с водещия институт за пазарни проучвания GfK, в интернет. По този начин се изследва както експертното мнение, така и предпочитанията на потребителите. При оценяването журито в лицето на двете групи – експерти и потребители, взима предвид основните критерии на Superbrands, за да бъде отличена една марка с наградата. Всеки бранд трябва да се изяви с три качества – качество, надеждност и различие.

„Супер бранд се прави само със супер екип. Това не е първото отличие за Kaufland от Superbrands, като зад всяко стоят огромни усилия от страна на целия ни екип, както и признанието на клиентите, заради които ще продължим чрез действия да доказваме, че заслужаваме тяхното доверие.“, каза Анна Кастрева, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България на церемонията за връчване на отличията Superbrands 2019/2020.

В България Kaufland е номер 1 в сектора на модерната търговия с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. С екип от над 6 000 служители компанията ежедневно работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага огромно разнообразие от качествени и свежи продукти на изгодни цени, както и удобно и лесно пазаруване. В момента Kaufland България има 59 хипермаркета в 34 града в страната. Присъствието на марката в различни градове позволява на потребителите да се възползват от добре селектиран микс от продукти и изключително богат избор за техните разнообразни нужди.

От отварянето на своя първи хипермаркет през 2006 г. до днес Kaufland България се превърна в доверен помощник на българското семейство, в предпочитан партньор за българския производител и в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

През последните няколко години Kaufland разгръща своите действия за корпоративна социална отговорност под слогана „Действията носят промяната“. Компанията развива своята политика за устойчиво развитие и затвърждава ролята си на отговорен лидер в динамичния сектор на модерната търговия, като непрекъснато работи за иновативни решения с конкретен принос в полза на обществото и опазването на околната среда.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Дори и на години, българките са най-красиви Лили АНГЕЛОВА Най-красивите баби в света са българки! Това са Силвия Домозетска и Стефи Стаменова. Силвия е журналист, продуцент и водещ на радио- и тв програми в Благоевград, на 51 години, а Стефи се окичи с лентата Мисис Баба на Балканите. "Щастлива съм с титлата

Бившият министър и настоящ партиен лидер Петър Москов опъна здраво нервите на МВР. Десният водач паркира безцеремонно джипа си под носа на институцията, точно на забранения ъгъл на улицата, видяха топпапараците на "България Днес". Ексздравният шеф не се притесни от близкото присъствие на куп униформени и хукна да си купува храна за вкъщи

Актрисата Виолета Марковска заприлича на истински ескимос, видяха папараците на "България Днес". Мария Чеканова от сериала "Столичани в повече" отиде до магазина сгушена в дебело зимно яке, а повече от половината й лице бе закрито от вълнен топъл шал. Екипирана от главата, но не и до петите. Актрисата бе забравила да закопчае ботите си и