Любимите родни продукти извън България

https://www.24chasa.bg/novini/article/7937577 www.24chasa.bg

В началото на ноември Лидл България обяви резултатите от износ на български продукти в търговската мрежа на веригата, извън страната. Продажби за над 30 млн. лева са реализирали производители от България в магазини на Lidl в Европа през 2018 г., което отбелязва 100% ръст спрямо предходната година. Благодарение на партньорството си с Лидл България, 36 български компании изнасят продукция извън страната, като постигнатите резултати през миналата година надвишават сумата на продажбите, реализирани през 2016 г. и 2017 г., взети заедно.

Вкусът, който пази традициите на региона

Бони Холдинг e доказан партньор на Лидл България, с който веригата вече 9 години разработва качествени месни продукти под собствените марки Pikok, Baroni и линията Родна стряха. Производителят спазва високи изисквания за качество на продуктите и на целия производствен процес. Компанията подхожда иновативно в разработката на продуктите от линията „Родна стряха“ като намалява съдържанието на сол в част от тях, заменя изкуствените оцветители с естествени и създава серия месни деликатеси с българско месо „От собствената ферма“. Продуктите от собствена ферма се характеризират с това, че са произведени със суровини, които производителят добива сам, осигурявайки затворен цикъл на производство. По този начин се гарантира проследяемост от съставките до крайния артикул и се постига по-стриктен контрол и по-високо качество на продукцията.

През 2018 г. Бони Холдинг реализира над 1,9 млн. лева оборот в търговската мрежа на Lidl в Европа, като основните продукти, които изнася, са бирени пръчици и биволска луканка. Бирените изкушения са част от постоянния асортимент на Lidl в Румъния, докато биволската луканка се изнася на акционен принцип и реализира впечатляващи обеми в Кипър, Дания, Ирландия, Германия, Швеция и Словения. През 2019 г. Бони Холдинг излиза на още един пазар от семейството на Lidl – Сърбия, където компанията е изнасяла пастет.

Създаден преди 25 години, днес Бони Холдинг е една от най-големите фирми в българската хранителна индустрия, лидер в производството на свинско месо, и е сред най-утвърдените производители на месни продукти и колбаси. Компанията притежава собствени свиневъдни ферми, както и един от най-модерните месопреработвателни комплекси в Европа, които разполагат с технологични възможности за производство на неограничена продуктова гама месни продукти.

Кои са любимите продукти на производителя

Луканка от българско месо „Родна стряха“

Приготвена от ръчно пресовано месо, пълнена в естествено говеждо черво, покрита с естествено развила се плесен, която допринася да усетим вкуса на „старото време“ - неповторимият вкус на луканката се дължи на тайната рецепта, предавана от поколение на поколение в продължение на 100 години, съчетаваща естествени подправки, подбрани меса и влиянието на уникалната микрофлора, обусловена от географското разположение на Карлово.

Суджук от българско месо „Родна стряха“

Произведен от прясно, незамразявано месо от собствената ферма, суджукът е със също толкова автентичен вкус. Специалната дишаща опаковка, позволява развиването на естествена благородна плесен и допринася за още по-добър вкус и качество.