Как да изберем подходяща дигитална агенция?

https://www.24chasa.bg/novini/article/8013299 www.24chasa.bg

Ако и Вие сте от хората, осмелили се да следват мечтите си и да създадат собствен бизнес, знаете че това изисква непрестанни усилия. Независимо дали сега стартирате ново начинание или проектът Ви се разраства постепенно, идва време да потърсите партньор. Едва ли е нужно да обясняваме подробно, че онлайн присъствието на един бизнес е от изключителна важност, за да намерите и задържите потенциални клиенти. Затова могат да Ви помогнат дигитални маркетингови агенции, които са специализирани в предоставянето на този тип услуги. На пазара постоянно се появяват нови агенции, част от които невинаги предлагат качествени услуги. Затова в тази статия сме събрали някои практични съвети как да изберете подходящата агенция, с която да работите. Ето кои са те:

1. Проучете всички възможности

Първата и най-важна стъпка е да направите проучване между няколко компании, които предлагат тези услуги. Много често собствениците на бизнеси правят грешката да изберат една единствена агенция и директно да се насочат към нея. Проучването ще ви даде възможност да придобиете по-широка представа какви услуги се предлагат, как се движат цените на пазара, различни стратегии и възможни подходи. Така ще може да вземете информиран избор, който ще донесе и по-големи ползи за Вас. Затова направете списък с няколко агенции, съберете препоръки от познати, разгадайте отзиви и мнения онлайн. След това се свържете с всяка една и вижте какво ще Ви предложат.

2. Изберете агенция с опит

Когато избирате дигитална агенция, задължително проучете какъв опит и експертиза има тя. Вижте кои са клиентите, с които работят или са работили. Хубаво е, ако имат опит с бизнеси, подобни на Вашия. Не е задължително това да е директен конкурент, но може да е фирма, която има сходни характеристики и оперира в същата ниша. Това ви гарантира, че те ще разберат по-добре нуждите на Вашия бизнес. Имайте едно на ум, че е честа практика некоректни агенции да слагат логата на известни компании в секцията с клиенти, без реално някога да са работили с тях. Затова потърсете проекти, които са изпълнили и постигнатите резултати от тях. Обикновено доверените маркетингови агенции имат качени в официалния си сайт подробни case study-та, които Ви съветваме да разгледате внимателно. Ако не са качени, може да попитате да Ви изпратят такива. В случай, че имате някакви съмнения, може да се свържете с фирмите, представени като техни клиенти и да попитате дали наистина да работили с тях.

3. Екипът е важен

Когато търсите агенция, задължително направете поне една среща на живо, за да поговорите с екипа. Това са хората, на които поверявате успеха на своя бизнес, така че е добре да ги познавате. Задайте им всичките си въпроси, разкажете им за своята дейност и какви резултати очаквате. Така ще може да прецените дали комуникацията между Вас ще протича гладко, тъй като разбирателството е важно за постигането на добри резултати. Освен това, вижте до колко лицата на компанията са разпознаваеми, изнасят ли лекции, участват ли в конференции и събития. Това разбира се не е задължително, но като цяло говори добре за техния професионализъм и опит в сферата.

4. Цена vs. Качество

Цената е един от важните фактори, които определено оказват влияние при вземането на крайното решение. Все пак не оставайте това да е единственият Ви критерий. Много често, ниската цена може да е сигнал, че качеството на услугата, която ще получите ще бъде занижено и няма да постигнете желания резултат. Затова опитайте да откриете най-доброто съотношение между цена и качество, което се вписва най-добре в бюджета, който сте определили предварително. Иначе рискувате да загубите пари и ценно време, които е могло да си спестите.

Това бяха няколко практични съвета, които се надяваме да Ви бъдат от полза.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Шпионска афера, свързана със съветника на Румен Радев Илия Милушев, е причина за безпрецедентните обиски в сградата на президентството, научи "България Днес". Точно в 9 часа сутринта десетки маскирани спецченгета и прокурори нахлуха в сградата. Пред смаяните служители са представени две заповеди за обиск

Колоритният риалити участник в "Къртицата" и "ВИП брадър" Емил Каменов не изневерява на любимата си работа. Той бе изловен отново да се труди като охрана от топпапараците на "България Днес". Звездата от "Къртицата" явно работи за широко скроен бизнесмен, тъй като работодателят му не изисква гардовете му да са в костюми, а с тениски и дънки

Легендата на родното кино Цветана Манева плаши дъждовете с огромен чадър. Топпапараците на "България Днес" изловиха актрисата на улицата с дъждобран, висок почти колкото звездата, въпреки че дъжд не валеше. Явно великата актриса носи чадъра, за да плаши времето, както гласи поговорката, коментираха столичани