14 години Kaufland България расте и не спира да повишава качеството

https://www.24chasa.bg/novini/article/8101754 www.24chasa.bg

Поставяме акцент върху разнообразен асортимент на отлични цени, учтиво отношение, удобен интериор, казва Евгени Гайдов, член на Управителния съвет на Kaufland България и директор „Продажби и управление на веригата на доставки“

- Г-н Гайдов, за „Кауфланд“ 2020 г. започва с отварянето на 60-ия хипермаркет на веригата в България. Малко или много е това?

- Цифрите безспорно винаги са били най-категоричният показател за това къде стоим и как се справяме на пазара. За нас обаче те не са просто цифри, а резултат от усърдна и последователна работа, постоянство и желание да бъдем надежден и предпочитан партньор на българските домакинства.

Това беше заявката ни през 2006-а, когато положихме началото на Kaufland в България. Днес резултатът в цифри изглежда така: 14 години на пазара, последните 11 от тях като категоричен лидер в сектора,

60 хипермаркета в 34 града

и екип от над 6000 човека. А в думи: доверие.

Развиваме се, стъпваме в нови градове, ставаме по-модерни именно защото доверието, което нашите клиенти имат в нас, го изисква. Огромният потребителски интерес, който предизвикахме с откриването на първия ни обект във Велико Търново през 2019 г., ни демонстрира, че хората ни търсят и очакват и там, където все още не сме отворили врати. Това ни вдъхновява постоянно да се променяме, да се развиваме и вървим напред, да търсим различни формати и територии, да иновираме и да изненадваме дори самите себе си.

До момента Kaufland нарича дом 34 български града и обща застроена площ от близо 300 000 кв. м за всички наши обекти. Продължаваме да подпомагаме развитието на местната икономика и местното производство. Досега сме инвестирали над 1,4 млрд. лева в България.

- Кога отваря врати 60-ият хипермаркет и колко нови работни места ще осигури?

- Той вече отвори врати във Варна. Хипермаркетът ни е пети за града, което превръща морската ни столица във втория град, заедно с Пловдив, с най-голям брой наши обекти след София (11).

Той е най-модерният ни обект в страната, с инвестиция от 33 милиона лева, застроена площ от 5225 кв. м. и стандартен асортимент от близо 15 000 артикула. Екипът наброява 90 човека, като с тях общият брой работни места, които осигуряваме във Варна, е вече над 600.

За всички тях предоставяме възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки. А благодарение на нашите практикантски и стажантски програми имаме възможност да осигурим

динамичен старт в кариерата

на все повече младежи във Варна.

До момента сме инвестирали 135 милиона лева в екосъобразно и енергийно ефективното изграждане и модернизиране на нашите хипермаркети във Варна, лесно и удобно пазаруване, както и непрекъснато развитие на разнообразния ни асортимент от качествени продукти.

Като варненец съм особено горд, че имаме възможността да се развиваме заедно с града от самото начало на Kaufland у нас. И тогава, и сега винаги ни е ръководела мисълта за нашите клиенти и екип, грижата за околната среда и обществото.

- Вие сте член на Управителния съвет на Kaufland България и директор на дирекция „Продажби и управление на веригата от доставки“ от самото начало. Как превърнахте „Кауфланд“ в предпочитаното място за пазаруване и работа?

- С готовност и смелост да се развиваме и променяме постоянно. Това правим от ден първи. Всяко наше действие се ръководи от удовлетвореността на клиента, с чието доверие не правим компромис.

Безупречното отношение

винаги е било водещо за нас, затова непрекъснато го надграждаме, като инвестираме в екип от съвестни, можещи и мотивирани хора, които са сърцето на нашия бизнес.

За всички тях осигуряваме обучения, перспективи за кариерно развитие или преквалифициране. Да разшириш възможностите си в Kaufland е доказано работещо, защото компанията дава опит и знания от няколко различни сектора, взети заедно. От енергоефективното изграждане на нашите обекти, през управлението на доставките за цялата страна, до разработване на високотехнологични решения в полза на потребителите.

Друго предимство, което ни отличава като дългогодишен лидер в сектора и предпочитан партньор на потребителите, е, че непрекъснато надграждаме нашия асортимент. Всекидневно се стремим към най-високото качество на продукцията, която предлагаме на едни от най-конкурентните цени на пазара. Инвестираме в безупречна инфраструктура за всеки клиент, който има нужда от нас. Предприемаме редица допълнителни мерки за

потребителска удовлетвореност

като например възможността безпроблемно да се връщат закупени стоки срещу възстановяване на тяхната парична стойност без посочване на конкретна причина. Добавяме една година гаранция към законовата двугодишна гаранция при закупуване на електроуреди. Даваме гаранции за бързо обслужване на каса, за свежест и много други.

- Сравнявайки първия и 60-ия хипермаркет, какви разлики виждате? Как са се променили обектите ви през времето?

- Променяме се с темпото, което потребителите изискват от нас. Начинът, по който изглеждат нашите хипермаркети, става все по-модерен и атрактивен с цел максималното удобство на потребителите и още по-добрата работна среда.

За да сме максимално гъвкави към динамичното ежедневие на нашите клиенти и безпроблемната работа на служителите ни, непрекъснато разработваме и въвеждаме нови модели в подбора и позиционирането на стоката в хипермаркетите. Така създаваме по-функционален и удобен интериор, който пести време и осигурява бърз достъп до всяка точка на обекта.

Модернизираме вече съществуващите ни хипермаркети и изграждаме новите ни спрямо най-актуалните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство. Например оборудваме нашите обекти с

иновативна „зелена“ климатична система,

която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и да разхлажда през лятото. С тази технология се елиминира използването на фосилни горива за отопление и се понижават значително отделените вредни емисии в атмосферата. Всичко това е с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и е в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

Разбира се, не сме спирали да оптимизираме продуктовия ни микс и да развиваме асортимента си с цел да отговаряме все повече на клиентските предпочитания. Днес той наброява

над 20 000 качествени продукта.

86% от оборота ни пък се формира въз основа на продажбите на стоки от български произход.

Промените, които въвеждаме, влияят положително на целия пазар, а това винаги е в услуга на клиента.

- Кое качеството всеки, който иска да бъде успешен в този бизнес, трябва да притежава? Защо?

- Няколко са – проактивност, упоритост, желание за развитие и смелост за промени.

- Какво ново могат да очакват потребителите от „Кауфланд“ в България през 2020?

- През 2020 г. ще продължим да разширяваме мрежата си от хипермаркети в страната. Продължаваме и с активната модернизация на вече съществуващите хипермаркети. В рамките на календарната 2020 г. ще обновим 9 наши обекта в страната.

Непроменен остава акцентът, който поставяме върху потребителското изживяване – учтиво отношение, модерен и удобен интериор, качествената селекция продукти, разнообразен и устойчив асортимент на отлични цени. Все повече

засилваме работата с български производители

на национално и регионално ниво. Така с наша помощ както установени родни производители, така и малки фамилни фирми могат да предлагат продукцията си в хипермаркетите ни. Пилотно изградихме т.нар. фермерски кътове в редица наши обекти в страната, включително и в най-новия ни във Варна.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бившата забивка на звездата на "Ювентус" Пауло Дибала - Джиневра Ламбручи, отново е щастлива в обятията на футболист. От известно време тя е с младия нападател на "Рома" Мирко Антонучи, който в момента играе под наем във "Витория" (Сетубал). Връзката им се развива мълниеносно. Двамата са заедно от няколко месеца, но вече са сгодени

Домът на бившата съпруга на нападателя на "Барса" Артуро Видал - Мария Тереза Матус в катакалунската столица бе обран. Крадците я атакували в събота следобед. В нея моделката живее с трите си деца от брака й с футболиста. По това време Матус и наследниците й се наслаждавали на почивката си в Дубай. Обирджиите явно били наясно с факта

Бай, бай, "Челси"! Легендарният полузащитник на "Байерн" и германския национален отбор Лотар Матеус погребва "Челси" с унищожително изказване в навечерието на битката в Шампионска лига. Баварците гостуват на "Стамфорд бридж" в Лондон тази вечер от 22 ч. "Байерн" е големият фаворит в мачовете срещу "сините" - категоричен е Матеус пред вестник