Интернет компаниите в борба за потребители с промоции на „червени пликове"

https://www.24chasa.bg/novini/article/8103406 www.24chasa.bg

С наближаването на традиционната Нова година настъпва времето и на борбата за промоции при изпращането на „червени пликове" между китайските интернет компании. Очакванията са тази година китайците да изпратят като подарък онлайн „червени пликове" на стойност над 10 милиарда юана (1,45 милиарда долара). Сайтът за кратки клипове „Доуин" (TikTok) обяви, че ще предостави на клиентите си „червени пликове" за 2 милиарда юана. Гигантът в интернет търговията „Алибиба" обяви, че очаква 500 милиона юана да бъдат споделени като подаръци за Новата година през неговата услуга за разплащане „Алипей", а платформата за пазаруване „Таобао" да раздаде 2 милиарда юана под формата на „червени пликове". Други онлайн молове като „Сунин" и „Сяохуншу" – сайт за отзиви за продукти, също се надяват раздаването на „червени пликове" да увеличи трафика към техните сайтове по време на празника, съобщава "Радио Китай". 

Експерти обаче предупреждават потребителите да бъдат внимателни за измами, тъй като повечето платформи изискват детайли за банкови сметки или регистрация, за да бъдат изтеглени парите в дигитални портфейли.