Гигант за храни и напитки в САЩ спира рекламите за деца

https://www.24chasa.bg/novini/article/8181510 www.24chasa.bg
СНИМКА: РОЙТЕРС

Гигантът "Юниливър" (Unilever) обяви в сряда, че прекратява по традиционни и социални медии рекламите за храни и безалкохолни напитки, насочени към деца до 12-годишна възраст. Решението е взето в рамките на план за намаляване на калориите в сладките продукти за деца, съобщи Ройтерс.

Компанията няма да наема знаменитости и инфлуенсъри, работещи с детската аудитория, и ще ограничи използването на анимационни герои в рекламата, предава "Дневник".

Промяната не засяга рекламата на щандовете на Unilever в магазините. Тя ще засегне първо сладоледите, от които на световните пазари по-известни брандове са Max, Paddle Pop и Twister.

Като проява на социална отговорност през последните 5 години от Unilever определиха горни граници за детските сладоледи - 110 калории и 12 грама захар на порция. Първата компания от сектора, започнала подобна програма, е Mars (2006), а през 2016 г. се присъединиха 11 други производителя на сладкарски изделия, сред които Nestle, Hershey's и Jelly Belly Candy Company.

Тогава Световната здравна организация посочи, че 41 милиона деца под 5-годишна възраст страдат от затлъстяване, три четвърти от тях са в Азия и Африка. В групата 5-19 години те са вече 124 млн., а с наднормено тегло - още 213 млн.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Тя винаги е била неудобна, а търсенето й занимание самотно КОЙ Е ТОЙ Журналистът Павел Владимиров ще бъде водещ на най-новия уеб сериал у нас. "Скритата истина" ще търси отговори на редица обществени проблеми основно чрез скечове и шеги, а първият епизод, който е посветен на убития в катастрофа навръх Великден телевизионен водещ Милен Цветков

Данна стана на 16 г., направи синьо парти Чисто нова песен получи най-малката фолкпевица у нас. Данна беше възнаградена с подаръка за 16-ия си рожден ден, след като принудително беше в тримесечно творческо затишие заради коронавируса. Това е първата й самостоятелна песен, откакто започна да гради кариера. Досега тя имаше няколко дуета

Предлагат кумуване и бой в края на тържеството "Срам те е от твоите роднини, а се налага да се ожениш. Обади ми се, ще ги заместим". Така започва обява в социалните мрежи, която се превърна в хит напоследък. Предприемчива дама Николина Георгиева предлага нестандартната услуга да е гост под наем на сватба срещу заплащане