Български производители осигуряват традиционната великденска трапеза в Kaufland

https://www.24chasa.bg/novini/article/8439671 www.24chasa.bg

Агнешкото и козунакът, които търговската верига осигурява за празника, са с изцяло български произход, а близо 90% от яйцата са доставени от родни птицеферми

Български производители осигуряват традиционните продукти на трапезата по Великден в Kaufland. Компанията си партнира с два от най-големите и доказани производители на качествено агнешко у нас, които обезпечават без проблем необходимите обеми за всички 60 хипермаркета Kaufland. Така веригата осигурява 100% българско агнешко месо за своите клиенти в цялата страна.

Изцяло български са и козунаците, които Kaufland традиционно предлага по Великден. Компанията включва в асортимента си както опаковани, така и прясно изпечени ръчно плетени козунаци в своята пекарна. 7 доказани български производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството и сладкарството осигуряват родните вкусни козунаци за веригата в цялата страната. С всички тях Kaufland работи целогодишно, като включва и други техни продукти в постоянния си асортимент.

Друг елемент, без който Великденската трапеза не може, са яйцата. Традиционно близо 90% от яйцата за празника, които компанията ще предложи, са от 4 български производители с птицеферми в районите на плодородна Добруджа, Мизия и Поликраище.

Пролетта е един от двата най-силни сезона за родните плодове и зеленчуци. Затова традиционно през този период, както и през есента, броят на български доставчици, с които Kaufland си партнира, расте. Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци.

За да отговаря на все по-голямото търсене на българска продукция, компанията винаги се стреми да създава устойчиви партньорства с българските производители, като не просто им предлага национален пазар, но и им помага да повишават качеството на продукцията си.

Доказателство за това е финансовата помощ за 11 български фермери в размер на над 250 хил. лв., която компанията инвестира по програмата на Световната банка Global G.A.P. през последните години. В резултат на това производителите имат възможност да намалят наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизират производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията им.

Семейство Тимонови, които произвеждат репички, лук, маруля и други зеленчуци за Kaufland от самото начало, са едни от фермерите, които се сертифицират с помощта на компанията.

„Партньорството ни с Kaufland започна с една касетка репички преди около 10 години. Тогава разполагахме с около 3 декара. Израснахме заедно с Kaufland и в резултат на дългогодишното споделено доверие днес разполагаме с над 100 декара плодотворна земя и достъп до национален пазар“, разказват те.

Устойчивото партньорство с български производители е приоритет на Kaufland България от самото начало на компанията у нас. Затова броят на българските производители и доставчици, с които веригата си партнира, расте с всяка изминала година. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало и се развиват успешно благодарение на националния пазар и ценното бизнес ноу-хау, което Kaufland предоставя за тях.

Над 85% от оборота на компанията е формиран от български доставчици. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на родно производство преобладава. 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти. Следват хляба и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна. При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците българският дял продукти също доминира. Компанията си партнира с родни производители дори и за някои специфични и силно сезонни продукти като Коледната звезда например, която е 100% произведена в България.

Kaufland България разчита на 10 български производителя и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни и бира.

Kaufland България прогресивно работи в партньорства и с малки регионални производители, чиито продукти излага на специално обособения „Фермерския щанд“ в редица от хипермаркетите на компанията в София, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Пловдив.

Всеки български продукт в асортимента на компанията е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника. По този начин клиентите на веригата могат лесно да се ориентират в избора си на родни продукти в Kaufland.

Можете да се запознаете с малка част от производителите, с които Kaufland България си партнира, тук: kaufland.bg/roden-vkus.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Жанет Нейчева се хвали с връзка с Денис Теофиков Връзката плеймейтки – чалга певци явно се скрепява все повече. Съществен принос в това даде еротичната моделка Жанет Нейчева, която налази детето-чудо на попфолка Денис Теофиков. Жанет се похвали с опасната си близост с Денис, който се прочу с последната си песен, посветена на коронавируса

Мария прецака колежката си Алисия. Дали нарочно или без да иска, остава да гадаем. Звездата на "Пайнер" изпревари топ изпълнителката на конкурентната "Ара мюзик" за дует с един от любимите й партньор - Тони Стораро. Още в началото на март Алисия обяви, че е готова с парчето си с Човека-глас. "Новият ми дует е с Тони Стораро

Бразилската футболната легенда Ривалдо се радва на женски ласки в басейн. Той и половинката му Елиза се натискат във водата. Двамата в момента се намират в Уиндърмиър, Флорида. Под кадъра хубавицата е написала: "Любовен басейн", с което намеква какво е намислила за футболиста под жаркото слънце. "Златната топка" е женен за доста по-младата от него