"Юнайтед Партнърс" поема комуникацията на "Карлсберг" - България

https://www.24chasa.bg/novini/article/8713315 www.24chasa.bg

"Юнайтед Партнърс" (United Partners) е комуникационната агенция, с която "Карлсберг" - България, ще работи занапред. Така пивоварната компания затвърждава амбицията си да разшири комуникацията около своята дейност на местния пазар. Решението на "Карлсберг" идва след проведен конкурс сред най-големите агенции в страната.

„Щастливи сме, че в лицето на "Юнайтед Партнърс" открихме опитен и изключително професионален партньор в сферата на комуникациите – агенция, която разбира нашите марки, както и основните ни ценности. Очакваме с нетърпение да работим заедно и сме сигурни, че техният професионален фокус и доказан опит се вписват чудесно в стратегията ни за развитие“, казва Теодор Несторов, маркетинг директор в компанията.

„Вярваме, че с наша помощ цялостното присъствие на "Карлсберг" в България ще бъде наистина забележимо. Напълно сме подготвени за това съвместно начинание и се надяваме да намерим нови форми и начини да комуникираме посланията в сегашното предизвикателно за бизнеса и за обществото ни време“, допълва Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на "Юнайтед Партнърс".

"Карлсберг" - България е част от "Карлсберг Груп" – една от водещите пивоварни компании в света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. В компанията работят 42 000 души, а продуктите й се продават на 150 пазара по света.