“Юнайтед Партнърс” поема комуникацията на “Карлсберг”

https://www.24chasa.bg/novini/article/8726772 www.24chasa.bg
Мария Гергова-Бенгтссон

“Юнайтед Партнърс” (United Partners) е комуникационната агенция, с която “Карлсберг” - България, ще работи занапред. Така пивоварната компания затвърждава амбицията си да разшири комуникацията около своята дейност на местния пазар. Решението на “Карлсберг” идва след проведен конкурс сред найголемите агенции в страната.

“Напълно сме подготвени за това съвместно начинание и се надяваме да намерим нови форми и начини да комуникираме посланията в сегашното предизвикателно за бизнеса и за обществото ни време”, казва Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на “Юнайтед Партнърс”.