По време на извънредното положение “Интерпартнерс груп” спечели конкурсите на “Лукойл” и “Девин”

https://www.24chasa.bg/novini/article/8726775 www.24chasa.bg
КАТЯ ДИМИТРОВА СНИМКА: ДЕЛЯН МАРКОВ

Рекламната и пиар агенцията на “Интерпартнерс груп” спечелиха два големи маркетингови конкурса точно по време на извънредното положение - на петролната компания “Лукойл” и на фирмата за бутилирана вода “Девин”.

Едноименната “Интерпартнерс” е новата рекламна агенция на “Лукойл-България”, която ще отговаря за цялостното рекламно обслужване на компанията. Тя спечели мащабен конкурс, в който се включиха близо 20 от водещите комуникационни агенции у нас.

“Лукойл” променя бизнес модела и обектите си, затова задачата пред победителя е да направи новото лице на компанията достояние на клиентите и обществото.

Същевременно “Интеримидж” - също част от комуникационната група, спечели конкурса за пиар агенция на “Девин” ЕАД. Консултантите ще представят иновациите, проектите на бутилиращата компания и нейните марки. Ще разработват също корпоративната социална отговорност, грижата за околната среда и изграждането на работодателска марка на “Девин”. Ще се грижат и за пиар подкрепата за брандовете DEVIN Mинерална и DEVIN Изворна.

“В ситуация на криза нашият екип адмирира факта, че компания като “Девин” ЕАД, чиито служители бяха сред част от хората на първа линия и всекидневно се грижат за това техните продукти да достигат до нас независимо от трудностите, следва бизнес стратегията си да избере професионален комуникационен партньор”, казва Катя Димитрова, управител на “Интеримидж”.