IAB България ще представи резултатите от проучването за обема на дигиталната реклама у нас AdEx 2019

https://www.24chasa.bg/novini/article/8756325 www.24chasa.bg

На 9-ти юли 2020 г. IAB България ще представи резултатите от проучването за обема на дигиталната реклама в България AdEx 2019. Данните за българския пазар, ще бъдат представени и в контекста на основните тенденции в Европа, обема на инвестициите по индустрии, както и класацията на 100-те най-големи рекламодатели в дигитална среда в България. Събитието ще се проведе онлайн през платформата ZOOM, а достъпът до него ще бъде свободен.

Регистрирай се за уебинара: https://iabbg.net/webinar-adex-report-2019/

„Организирането на AdEx в условията на COVID-19 беше изключително предизвикателство и искам да благодаря на всички участници, които намериха време да подадат данните си, както и на колегите от IAB и от ИПСОС, с които работихме по проекта. Много ценим и подкрепата на БАКА, които за втора година призоваха членовете си да участват“, каза Чавдар Димов, мениджър пазарни проучвания в Икономедиа и ръководител на комисията за проучвания на IAB България. „Тази година за първи път успяхме с колеги експерти от комисията за проучвания да естимираме сами данните за Facebook, YouTube и Google search. Щастлив съм, че от IAB Europe оцениха и подкрепиха работата ни“, допълни той.

AdEx е единственото проучване което показва какъв е обема на инвестициите на рекламодателите в дигиталната среда у нас. То се провежда всяка година от 2010 г. насам, като за целта IAB България кани за участие издатели и рекламни агенции. Партньор на проучването и тази година е ИПСОС България – една от най-големите агенции за маркетингови изследвания в глобален мащаб. Българската вълна на проучването се включва и в AdEx Benchmark Survey на IAB Europe, с която организацията представя общата картина на европейския пазар на дигитална реклама.

AdEx представя нетния пазар в основни категории на интернет рекламата – дисплейна, търсене, обяви и справочници, нейтив и PR и др. Отделно изведени са и ключови типове като видео рекламата и социални мрежи. Има оценка на местните инвестиции във Facebook, YouTube и Google search. Важна част от AdEx проучването е и класацията на Топ 100 рекламодателите в интернет, както и класацията по индустрии.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Едра милинка накрак хапна актьорът Ивайло Вълчев, забеляза "България Днес". С къси дънки, които отдалеч изглеждаха като изцапани с вар, и до модерното си возило озвучителят на реклами и сериали блажено се наслади на тестеното изделие. За финал съвестно си изхвърли найлоновата торбичка и с пълен стомах продължи да обикаля по задачи

За сватба се стяга голямата щерка на изчезналия "кокаинов крал" Евелин Банев-Брендо! След като миналото лято се сгоди на острова на звездите - Миконос, сега Александра Банева се готви да мине под венчило със своя избраник. Наследницата дори е раздала поканите за тържеството, доверяват запознати. Кой точно е годеникът и както върви бъдещ съпруг на

Спецчасти с автомати задържаха мъже в различни части на България. Всички са свързвани с Васил Божков и сочени за неговите "десни ръце". Имената на част от тях излязоха в списък с бивши ченгета, близки до хазартния бос. Арестите започнаха сутринта, по времето, когато Васил Божков съобщи, че съдът е отменил вземането на лиценза на "Еврофутбол" (виж