Над 122 млн. лева са инвестициите в онлайн реклама у нас за 2019 г.

https://www.24chasa.bg/novini/article/8826777 www.24chasa.bg

122,1 млн. лева достигна нетният обем на дигиталната реклама в България през 2019 г., показват годишните данни на IAB България - сдружението за интерактивна реклама. Това е ръст от 19,4% в сравнение с 2018 г.

Традиционно най-голям дял от пазара – 71%, запазва сегментът “дисплей реклама”, като през 2019 г. достига 87,1 милиона лева. Инвестициите в български медии също нарастват с 3,2% и са 35 млн. лева. Видеоформатите, които са с постоянен ръст в целия свят, заемат 38% от дисплей рекламата, като обемът им в България е 33,3 млн. лв. Това е с 33% повече от похарчените 24,8 млн. лв. през 2018 г.

Следващият голям ръст е в категорията “търсене” - с над 19%, която заема близо една четвърт от инвестициите онлайн.

Най-голям е скокът в категорията “нейтив реклама”. Тя заема едва 4% от общия обем на пазара, но отчита ръст от 47,3% в сравнение с 2018 г., като стига 4,4 млн. лева.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Надя Панкова Използването на дезинфектанти по време на коронаистерията е намалило с 50% проявите на други заразни болести извън COVID-19. Това обяви вчера доц. д-р Ангел Кунчев на първия уебинар, организиран по темата коронавирус съвместно с Националната пациентска организация и БЧК. "Докато няма лекарство или ваксина

С маска от собствената си кола излиза бившата депутатка от НДСВ Антония Първанова, видя зоркото око на "България Днес". За да свърши свои делови ангажименти, тя залага на лятна визия. Въпреки критиките, които имаше към мерките заради вируса, Първанова стриктно ги спазва. СНИМКИ: "България

Нищожен шанс да си събере глобите от близо 40 млн. лева заради аферата с "Мини Бобов дол" има държавата, показа проверка на "България Днес". С решение на спецализирания наказателен съд огромните санкции трябва да се платят от бившия министър на икономиката и енергетиката Румен Овчеров и ексшефа на държавните мини Пламен Евтимов