„Тед Бед”: Потребителите търсят все по-качествени и новаторски продукти

https://www.24chasa.bg/novini/article/8899570 www.24chasa.bg

Българската компания с 25-годишен опит в производството на матраци създава нов бранд, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги

Качество, иновации и грижа открояват семейната българска компания „Тед Бед” като водещият производител на матраци в България и един от лидерите в Европа. С екип от над 400 човека „Тед Бед” вече 25 години предлага качествени продукти за сън, които изнася в още 35 страни по света.

През последните 12 години компанията развива стратегическо партньорство с Kaufland България. Тя подбира специално продуктите, които да предложи на клиентите на веригата така, че да отговарят на тяхното търсене и нужди. Съвместната работа с търговската верига позволява на експертите от „Тед Бед” да опознаят още по-отблизо динамичните предпочитания на българския потребител и да създадат продуктови формати, които да бъдат в тяхно улеснение.

Ярък пример за това е специалната разработена технология, благодарение на която матраците на „Тед Бед” са компресирани в компактна опаковка на руло. Така те стават лесно преносими и напълно отговарят на изискванията на клиента за бърза и лесна покупка.

През 2019 г. компанията инвестира и в създаването на нов бранд Sleep Me, насочен изцяло към клиентите на търговските вериги, който отговаря на световните тенденции в продуктите за сън. Иновативните му колекции са не само практични, но носят и добавена стойност за потребителя със своите допълнителни съставки за здравословния и качествен сън като активен въглен, зелен чай и лайка, чиито действия са широко известни.

„Потребителите търсят все по-качествени, новаторски продукти, създадени по световни производствени технологии и стандарти за качество и безвредност. В „Тед Бед” работим със сертифицирани доставчици, отговарящи на световни стандарти за качество на материалите. Всичко това е, за да гарантираме най-доброто качество на повече от достъпна цена за потребителите у нас и по света“, казва Ваня Стоянова, търговски директор на „Тед Бед”.

В резултат на стабилното партньорство с Kaufland България и отличните резултати на местно ниво семейната компания успява да предложи своите продукти на клиентите на търговската верига и на европейските пазари.

„За нас работата с Kaufland е изключително отговорна, защото изисква постоянни проверки за стандарт на качество и производствен процес”, допълва Ваня Стоянова.

Бъдещето пред „Тед Бед” е не по-малко обещаващо. Компанията силно вярва в новата марка Sleep Me, в рамките на която ще обедини атрактивни и качествени колекции от матраци, топ матраци, възглавници и други артикули и гъвкаво ще отговаря на динамично променящите се предпочитания на клиентите.

Kaufland България развива устойчива и дългогодишна политика в подкрепа на продуктите, произведени в България. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Търговската верига си партнира с родни производители и доставчици от 26 региона, което е почти цяла България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Три часа и 5 минути отне на русенеца Пламен Атанасов да покори връх Шипка... на ръце. Младежът изкачи с длани 885 стъпала като целта му е да постави световен рекорд. От години Пламен Атанасов се занимава активно с уличен фитнес, като има редица медали у нас и зад граница. Атанасов публикува видео с постижението си, от което се вижда

На излизане от аптеката улови кака Лара "България Днес". "Въоръжена" с маска и тъмни очила, водещата на култовото детско предаване "Милион и едно желания" направи впечатление с още по-късата си коса, която направо си бие на момчешка прическа. Снимки: България

Свидетели спасяват кримигероя Стефан Гевгелийски и разколебават тезата на обвинението по случая с убит по поръчка надзирател от софийския затвор! С този мотив защитата на сочения като лейтенант на боса Стефан Бонев-Сако поиска той да бъде освободен, научи "България Днес". Спряганият като "садист номер 1 на мафията" е зад решетките от 2017 г