Да се съюзиш с конкуренцията може да е успех

https://www.24chasa.bg/novini/article/8972985 www.24chasa.bg

Пощенска банка отново подкрепя иновативния бизнес с програмата за растеж Dare to Scale на Endeavor. В тазгодишното издание, поради големия интерес, селектираните компании са дванадесет. В програмата участват предприемачи и бизнеси, които вече са преминали ранната фаза на своето развитие и са в началото на разрастване на дейността си. Фокус в менторските срещи и дискусионни панели ще бъде изграждането на устойчив бизнес модел и идентифицирането на възможности за растеж в трудни пазарни условия. Програмата се реализира и с подкрепата на Софтуер Груп и ИАНМСП.

Всяка компания може да се възползва от дигиталния маркетинг - дори и малките локални бизнеси. В момента всеки държи и гледа телефона си, така че интернет е най-доброто място да се рекламираш. В това са убедени Любомир Атанасов и Петър Дяксов, партньори в агенцията за дигитален маркетинг SEOMAX.

Любомир започва да развива агенцията през 2011 г. в Пловдив като маркетинг звено в друга негова компания. За него конкуренцията е главно в лицето на Петър, който е собственик на Tendrik. "Бяхме основни конкуренти в Пловдив, но в края на 2018 г. решихме да се обединим и да спестим няколко години от нашето развитие. Сега сме една от най-големите агенции не само в града, но и в Южна България", казват съдружниците.

Те обединяват екипите си и опитът, който са натрупали в развиването на дигитална реклама и маркетинг във фейсбук, гугъл и други платформи. "Целта ни е бизнесите да се представят по-добре в интернет и да им носим дивиденти от това. Едно от важните неща е компанията да има добър бизнес модел, добър продукт или услуга, ясни и конкретни цели какво иска да постигне чрез маркетинга. Ние гледаме дали е добър уебсайтът им, дизайнът, брандингът, посланието за клиентите и след това търсим каналите, които са адекватни за бизнеса. Ако той предлага услуга, LinkedIn е по-добрият вариант за него, ако продава обувки, може да заложим на фейсбук например. Така че какви ще са каналите и действията, много зависи от компанията", обяснява Любомир.

SEOMAX работи с над 300 бранда в различни сфери. Над 50% от клиентите им са онлайн магазини, но обслужват хотели, ресторанти и други. Почти всички са български компании.

Освен това агенцията предлага стажантска програма. "Много често нашите таланти ги развиваме вътре във фирмата - инвестираме в тях, даваме им много нови знания и умения, които са актуални в момента, помагаме им чрез работа по реални проекти с менторството на членове от екипа", казва Петър. Той добавя, че компанията води и собствена IT академия, където често откриват бъдещи кадри, които привличат на работа във фирмата. Всяка година SEOMAX е част от организационния екип на конференциите Digital4Bulgaria, които се провеждат в Пловдив, София, Варна и Бургас.

"Най-много се гордеем с нашия екип, всички те са професионалисти. Това е нашето съкровище и те са семейство, което изградихме във времето", категоричен е Любомир. След обединението екипът се разраства до повече от 25 човека.

Развитието на фирмата става все по-динамично с всеки изминал ден, а всеки нов контакт е нова възможност. Именно това търси SEOMAX в програмата Dare to Scale на Endeavor, подкрепена от Пощенска банка.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Руската гимнастичка Екатерина Селезньова показа изваяно тяло. Тя публикува снимка по бански на фона на морето в инстаграм. "Лятото свърши, не може ли да е до Нова година, моля?", написа Селезньова. Красавицата е двукартна световна шампионка от Баку миналата година. Тя взе злато в отборната надпревара и на обръч. На лента завоюва бронз

Шанън де Лима бе коронясана за най-красивата нова половинка във Висшата лига. Тя оглави класацията на "Сън" по повод старта на сезона в Англия. Сексапилната моделка е жената до звездното попълнение на "Евертън" Хамес Родригес. Венецуелката се премести с него в Лондон от Мадрид след трансфера му при "карамелите" от "Реал"

Един от най-татуираните футболни фенове в България избяга на морето с популярната плеймейтка Анна-Мария Чернева. Става въпрос за фена на "Левски" Тодор Грудов, по-известен като Теди Хитлера. Тарторът на "синята" агитка е целият в рисунки. Изрисувал е изцяло дори темето на главата си. Мис Силикон 2018 Анна-Мария и лошото момче са заедно вече близо