Да се съюзиш с конкуренцията може да е успех

https://www.24chasa.bg/novini/article/8972985 www.24chasa.bg

Пощенска банка отново подкрепя иновативния бизнес с програмата за растеж Dare to Scale на Endeavor. В тазгодишното издание, поради големия интерес, селектираните компании са дванадесет. В програмата участват предприемачи и бизнеси, които вече са преминали ранната фаза на своето развитие и са в началото на разрастване на дейността си. Фокус в менторските срещи и дискусионни панели ще бъде изграждането на устойчив бизнес модел и идентифицирането на възможности за растеж в трудни пазарни условия. Програмата се реализира и с подкрепата на Софтуер Груп и ИАНМСП.

Всяка компания може да се възползва от дигиталния маркетинг - дори и малките локални бизнеси. В момента всеки държи и гледа телефона си, така че интернет е най-доброто място да се рекламираш. В това са убедени Любомир Атанасов и Петър Дяксов, партньори в агенцията за дигитален маркетинг SEOMAX.

Любомир започва да развива агенцията през 2011 г. в Пловдив като маркетинг звено в друга негова компания. За него конкуренцията е главно в лицето на Петър, който е собственик на Tendrik. "Бяхме основни конкуренти в Пловдив, но в края на 2018 г. решихме да се обединим и да спестим няколко години от нашето развитие. Сега сме една от най-големите агенции не само в града, но и в Южна България", казват съдружниците.

Те обединяват екипите си и опитът, който са натрупали в развиването на дигитална реклама и маркетинг във фейсбук, гугъл и други платформи. "Целта ни е бизнесите да се представят по-добре в интернет и да им носим дивиденти от това. Едно от важните неща е компанията да има добър бизнес модел, добър продукт или услуга, ясни и конкретни цели какво иска да постигне чрез маркетинга. Ние гледаме дали е добър уебсайтът им, дизайнът, брандингът, посланието за клиентите и след това търсим каналите, които са адекватни за бизнеса. Ако той предлага услуга, LinkedIn е по-добрият вариант за него, ако продава обувки, може да заложим на фейсбук например. Така че какви ще са каналите и действията, много зависи от компанията", обяснява Любомир.

SEOMAX работи с над 300 бранда в различни сфери. Над 50% от клиентите им са онлайн магазини, но обслужват хотели, ресторанти и други. Почти всички са български компании.

Освен това агенцията предлага стажантска програма. "Много често нашите таланти ги развиваме вътре във фирмата - инвестираме в тях, даваме им много нови знания и умения, които са актуални в момента, помагаме им чрез работа по реални проекти с менторството на членове от екипа", казва Петър. Той добавя, че компанията води и собствена IT академия, където често откриват бъдещи кадри, които привличат на работа във фирмата. Всяка година SEOMAX е част от организационния екип на конференциите Digital4Bulgaria, които се провеждат в Пловдив, София, Варна и Бургас.

"Най-много се гордеем с нашия екип, всички те са професионалисти. Това е нашето съкровище и те са семейство, което изградихме във времето", категоричен е Любомир. След обединението екипът се разраства до повече от 25 човека.

Развитието на фирмата става все по-динамично с всеки изминал ден, а всеки нов контакт е нова възможност. Именно това търси SEOMAX в програмата Dare to Scale на Endeavor, подкрепена от Пощенска банка.