Зар Груп ООД: С Kaufland реализираме големи количества на добри цени за високото качество, което предлагаме

https://www.24chasa.bg/novini/article/9026903 www.24chasa.bg

Идва сезонът вкусните български тикви. По това време на щандовете с продукция от български зеленчукопроизводители в Kaufland клиентите ще намерят тикви от сорта „Матилда“, които идват от безкрайните тиквени полета на Маргарита Захариева, управител на „Зар Груп“ ООД.

Фирмата обединява 6 зеленчукопроизводители от района на Велико Търново, определя се като „група за производство на лук, моркови и тикви“ и е партньор на Kaufland от 13 години.

Маргарита Захариева споделя, че благодарение на сътрудничеството с веригата продукцията им се е увеличила многократно. В момента тя с екип от над 15 човека обработват 300 дка с тикви и произвеждат средно 1000 тона годишно.

„За нас Kaufland e прекрасен партньор във всеки аспект. Реализираме големи количества на добри цени за високото качество, което предлагаме. Имаме сигурността и спокойствието да се посветим на работата си и да се развиваме“ – обобщава Маргарита.

Качеството на продукцията е споделена цел на Kaufland и местните производители, с които работи. Най-голям гарант за високото качество на тиквите „Матилда“ е самата Маргарита – агроном с 40-годишен опит. Тя с гордост споделя, че продукцията им е много чиста, тъй като са налице всички фактори за това: намират се в плодороден район с добри природни условия за отглеждане на богато разнообразие от зеленчуци и по отношение на тиквите няма вредители, които да застрашават продукцията. „Нашите тикви „Матилда“ са изключително чисти, отглеждани почти без химия, истински природен продукт. На полето почти изцяло се работи ръчно“, споделя Маргарита по отношение на качеството на своята продукция.

Дългогодишното партньорство на Маргарита Захариева и Kaufland илюстрира устойчивия начин, по който веригата осъществява политиката си за предлагане на свежи плодове и зеленчуци с високо качество. Kaufland си партнира с български стопанства от 12 региона в страната и миналата година в хипермаркетите са продадени 35 милиона килограма местна продукция. През 2020 г. веригата е по пътя към целта си да увеличи с 30% българските ферми, с които сключва договори за изкупуване на плодове и зеленчуци.