Стотици марки в Tmall с ръст на брутния обем на стоките на 11 ноември

https://www.24chasa.bg/novini/article/9215709 www.24chasa.bg
СНИМКА: Радио Китай

Стотици марки на платформата за електронна търговия на „Алибаба“ Tmall счупиха вчера рекордите си по брутен обем на стоките (GMV) по време на вчерашния ежегоден „черен петък“ в Китай. Към 0:35 ч. в сряда 342 марки в Tmall са надхвърлили 100 милиона юана (15,1 милиона долара) в общия обем на продажбите, а 13 от тях са преминали 1 милиард юана, показват данни на компанията, предава радио Китай.

Общо 357 нови марки са станали най-продаваните в съответните им подкатегории на 1 ноември въз основа на натрупването, започнало от 00:00 ч. на същия ден. Над 1800 нови марки са надминали своя брутен обем на стоките от 11 ноември миналата година, а 94 нови марки се радват на ръст на продажбите от над 1000 процента.

На този 11 ноември онлайн клиентите са показали силно търсене на вносни продукти, заради ограниченията за пътуване в чужбина свързани с COVID-19. Най-продавани са хранителните добавки, продукти за лице и грижа за кожата, бебешки формули.

Повече от 300 000 търговци от бедни райони на Китай са се включили в тазгодишния „черен петък“, като техният брутен обем на стоките е нараснал със 74% на годишна база.

Класация

1

Китайската подводница „Фъндоуджъ“ се спусна на 10 909 м в Марианската падина

2

Традиционната китайска медицина печели все повече фенове в чужбина

3

Как „американските защитници на правата на човека“ ще отговорят на критиките на над 100 страни?

4

Тръмп уволни министъра на отбраната

5

Лидерите на ШОС призоваха за общо справяне с