Започват проверки на украса и играчки
16.11.2020 21:15; 24 часаАгенцията по метрология започва проверки на детски играчки, електрически светлинни гирлянди и пиротехническа техника, които се предлагат за Коледа. Анализът от миналата година показва, че има случаи на продажба на играчки и светлини с неясен произход, които не отговарят на изискванията за безопасност.
При проверката на играчки и светлинни гирлянди инспекторите ще следят за наличие на маркировка за съответствие, инструкция за употреба, формални и видими несъответствия, които могат да се установят по време на инспекциите. За светлинните гирлянди ще се акцентира дали са обявени технически параметри и инструкции, свързани с безопасната употреба. Докато при детските играчки фокусът ще е насочен към възможност за отделяне на малки детайли или части, които крият риск за поглъщане и задушаване при употреба от деца под 3 годишна възраст.
Агенцията се включва и в кампания на ОИСР за продажба на играчки онлайн. Целта е да се информират потребителите как да пазаруват и какво да направят при покупка на опасни играчки.
-
Преброяването на бюлетините потвърди Лашет за лидер на партията на Меркел
-
Още една 17-годишна българка взе точки за еврокупата по биатлон
-
И Бил Гейтс се ваксинира срещу коронавируса
-
8,5% е спадът на имотните сделки през 2020 година
-
Човешките ембриони са уязвими на коронавируса в ранните стадии на развитие
-
Вижте фена на еротични романи, задигнал 1 млн. лв. от тайник зад камина
-
Бивш шеф на RTL поема "Нова Броудкастинг груп"
-
Ивайло Данаилов: БТА е съвременният пиар на България
-
Кирил Вълчев: БТА винаги ще е достоверна, защото закъснялата истина е по-добра от бързата лъжа
-
Гена Трайкова напуска Би Ти Ви
-
Управителят на Нова Броудкастинг Груп се оттегля заедно с братя Домусчиеви
-
Александър Велев за доклада на Сметната палата: Грешките на медийния закон не може да се вменяват на ръководството на БНР
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите
-
Прогнози 2021: Отпадат агенции не защото не стават, а заради проектите си с хора
-
Прогнози 2021: Рекламите не са спрели, защото индустрията има уроците от първата вълна
-
Прогнози 2021: Само рекламите в дигиталните медии ще отчетат може би повишение от 4%
-
Прогнози 2021: Сигналът, че облаците се разпръсват, ще дойде от банковия сектор