С данни за потреблението клиентите могат да контролират сметките за парно
28.01.2021 13:26; 24 часаПредоставяме вече тези данни, подобряваме диалога с потребителите, казва Кремен Георгиев - председател на Асоциацията на топлофикационните дружества в България
„Топлофикациите в България стриктно изпълняват препоръчаните от КЕВР допълнителни мерки за информиране и улеснение на клиентите си във връзка с пандемията“. Това заяви Кремен Георгиев - председател на Асоциацията на топлофикационните дружества в България (АТДБ). Браншовата организация е в постоянна комуникация с всички членове и им оказва пълна подкрепа в тази трудна обстановка.
"Доверието между топлофикационно предприятие и клиент е изключително важно. В епидемичната обстановка, в която се намираме, е необходимо поддържане на добра комуникация между двете страни. При констатирани проблеми трябва да се предприемат бързи и адекватни мерки", каза Георгиев. Той допълни, че от АТБД са разговаряли с топлофикациите и те са ги информирали, че навсякъде са предприети действия, които да гарантират опазване здравето на техните служители и клиенти.
"Топлофикационните дружества информират публично своите абонати за произведената и подадената към клиентите топлинна енергия. Това става под формата на кратък анализ на потреблението в сравнение със същия месец на предходната година.", посочи Георгиев. И обясни, че това е подход, чрез който клиентите, избрали месечните им фактури за консумираната топлинна енергия да се изготвят на база прогнозни данни, могат да контролират по-лесно потреблението си. Така те без усилия щели да планират разходите си.
По думите на Георгиев топлофикационните предприятия са засилили информационната си кампания за оптимизиране на потреблението на топлинна енергия. "Много от дружествата предоставят адекватни съвети и за подобряване на енергийната ефективност от страна на клиентите, както и споделят начините за разумно ползване на енергията", заяви председателят на АТДБ.
"Някои клиенти нямат възможност да плащат редовно сметките си, защото се намират в затруднено финансово положение. За тях всяка топлофикация е осигурила възможност за сключване на споразумения за разсрочено плащане или на равни месечни вноски. По този начин те ще могат да погасяват задълженията си, без да има натрупване", посочи Георгиев. Той бе категоричен, че винаги се търси приложима практика, така че да не се стига до съд. Работело се индивидуално с всеки абонат, за да се намери най-правилното решения на всеки.
"Уверяваме ви, че като асоциация ще продължаваме да съблюдаваме изпълнението на мерките, които целят подобряване на диалога между топлофикациите и клиентите и избягване на излишното напрежение помежду им. Българските топлофикации са обществено ангажирани дружества. С високия си професионализъм те правят всичко възможно, за да се премине по-лесно през този изключително труден за всички нас период", каза Георгиев. И изрази благодарност към абонатите за тяхната отговорност и съпричастност в тази обстановка.
-
ООН поиска 3,85 милиарда долара за Йемен, който е изправен пред глад
-
Откриха древни гробници на 5 хиляди години в Полша
-
"Пирогов" спира зеления коридор, ще има ваксини за членовете на СИК
-
ЕС стартира процес за налагане на санкции на 4-ма руснаци по случая Навални
-
Нарекоха на Максим Минчев мултимедийния център на БТА
-
Маските в Мъглиж не са били само оранжеви, според МВР
-
Нарекоха на Максим Минчев мултимедийния център на БТА
-
NOVA стартира пролетния сезон с огромна преднина
-
bTV: Изключвaме Любeн Дилoв oт aктивнocтите нa "Бългaрия търcи тaлaнт"
-
30 години х 30 екватора: Пътешествия с гуру Максим
-
Антон Хекимян се разплака в последния сутрешен блок, който води
-
“Последният печели” по БНТ може да спре след скандал заради антисемитски думи (Обзор)
-
Чавдар Кенаров: Светът е длъжен спешно да стане по-малко консуматорски
-
Прогнози 2021: Малко са бизнесите, които планират с хоризонт 5 до 10 години напред
-
Zenith Media - единствената медийна агенция сред трите най-ефективни на конкурса "Effie България" 2020
-
Noble Graphics е агенция на годината за четвърти път на наградите Effie
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите