Zenith Media - единствената медийна агенция сред трите най-ефективни на конкурса "Effie България" 2020
03.02.2021 18:56; 24 часаZenith Media - част от Publicis Groupe България, застана на трето място като най-ефективна агенция в престижния конкурс "Effie България", който отличава най-големите постижения в маркетинговите комуникации. За втори път в историята на конкурса и за първи път за Zenith Media медийна агенция е обявена за една от най-ефективните.
Една от кампаниите, които я класира в топ 3 и за която получи бронзова награда, е „Побратимяване на село Житница и село Смилян“ на "Деликатес Житница". Кампанията е създадена от творческата агенция Saatchi&Saatchi Sofia с пиар агенция MSL Sofia и дигитална агенция Digitas Sofia - всички част от Publicis Groupe България.
Zenith Media е част от международната мрежа на Zenith и има дългогодишна история и на българския пазар като част от портфолиото на Publicis Groupe България. Позиционирането на Zenith на медийния пазар е с акцент върху ефективността в маркетинга - агенцият за възвръщаемост на инвестициите (от англ. „The ROI agency“). Фокусът на бизнеса й е върху крайните резултати, анализите, стратегиите за разрастване, планиране и оптимизации, както и върху пълното дигитално обслужване и консултиране на клиентите в областта на медийните спонсорства и партньорства.
Според Александър Бирцоев, управляващ директор на Zenith Media България, отличието показва, че уникалните медийни инструменти и екипът на агенцията са се доказали през годините като правилен партньор на клиентите в постигането на маркетинговите им цели.
Кампаниите, които бяха отличени в "Effie България" тази година и които допринасят за класирането на Zenith Media, са: сребърна награда за „Брей“ на "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics; сребро за промоция „Свежите супергерои“ на "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics“; златна награда за „Kaufland обича София“ за "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics; бронз за „Побратимяване на село Житница и село Смилян“.
-
Мария Бакалова се размина със "Златен глобус", спечели го Розамунд Пайк
-
С победа и във втория мач Дочев измъкна "Дуисбург" от изпадащите
-
За да имате чай от невен, поливайте цветето редовно, но не оставяйте водата да се задържа
-
332 новозаразени с коронавирус у нас, 13,1% от тестваните, 408 излекувани
-
Антъни с 13-о време в историята на 200 бътерфлай
-
Европа намали скоростта заради безопасността, мръсния въздух и пандемията
-
Антон Хекимян се разплака в последния сутрешен блок, който води
-
“Последният печели” по БНТ може да спре след скандал заради антисемитски думи (Обзор)
-
Заради антисемитски цитат БНТ може да спре играта "Последният печели"
-
Клеймят Александър Кадиев, че иронично предлага “кърма” да се замени с “човешко мляко”
-
Проектът за по-дълги мандати на шефовете на БНТ и БНР вече е в парламента
-
Реално изчезнали хора са в основата на сценария на "Отдел "Издирване"
-
Чавдар Кенаров: Светът е длъжен спешно да стане по-малко консуматорски
-
Прогнози 2021: Малко са бизнесите, които планират с хоризонт 5 до 10 години напред
-
Zenith Media - единствената медийна агенция сред трите най-ефективни на конкурса "Effie България" 2020
-
Noble Graphics е агенция на годината за четвърти път на наградите Effie
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите